Teraz jest niedziela, 20 maja 2018, 23:16

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Full hd, slow motion, używana 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Full hd, slow motion, używana
Witam,
Jestem nowy na forum i po raz 1 będę kupować kamerę.

Z moich wymagań to chciałbym aby nagrywała obraz w full hd oraz miała możliwość slow motion powiedzmy do 60 kl/s, optyczny stabilizator.

Budżet do ok 500 zł ale może to być jak najbardziej używana kamera!
Jakiej firmy, modele polecacie?

Jako, że jestem laikiem to napiszcie na co zwracać uwagę w poszukiwaniach?

1. Czy lepszy jest optyczny czy cyfrowy stabilizator?
2. Jaki cmos najlepiej?
3. Co wpływa na jakość?
4. Interpolowany, tzn.?

Dziękuję za pomoc.

Znalazłem coś takiego:
sony-hdr-cx280

piątek, 18 grudnia 2015, 13:09
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Full hd, slow motion, używana
Pomoge Ci! http://lmgtfy.com/?q=Czy+lepszy+jest+op ... lizator%3F

piątek, 18 grudnia 2015, 17:01
Moderator
Moderator

1. j.w. :wink:
2. http://www.fotoporadnik.pl/mos-vs-cmos-vs-ccd-01.html, a tak w ogóle http://www.fotoporadnik.pl/elementy-aparatu-matryca-swiatloczula.html. W kamerach podobnie. CCD trudno w praktyce już znaleźć, więc uwagi o większej czułości, w tym na zakłócenia mos/cmos, mają już tylko archiwalne znaczenie. Są jakie są.
3. Wielkość matrycy (najczęściej w calach -1" lepsza od 1/2 lepsza od 1/6, jak są trzy to lepiej, ale się ich wielkości nie sumuje), jakość obiektywu, bitrate zapisu - standard to 28 Mb/s przy 1920x1080p, jakości mikrofonu, umiejętności operatora...
4. Interpolacja występuje na przykład wtedy, gdy liczba punktów matrycy światłoczułej kamery, jest mniejsza od docelowo wyświetlanej rozdzielczości.

Kamera którą znalazłeś http://www.sony.pl/electronics/handycam-kamery/hdr-cx280e/specifications może na początek być. Ważniejszy przy kupowaniu używanej, jest jej stan / długość gwarancji rozruchowej / możliwość oddania, niż parametry.

piątek, 18 grudnia 2015, 18:20
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec