Teraz jest wtorek, 22 maja 2018, 12:21

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 PANASONIC HC-X920 czy PANASONIC HC-VX980EP-K 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post PANASONIC HC-X920 czy PANASONIC HC-VX980EP-K
Witam, jestem tu nowy ale mój dylemat jest starszy niż konto na tej stronie.
Chodzi mianowicie o wybór między dwiema kamerami: PANASONIC HC-X920 oraz PANASONIC HC-VX980EP-K.
Porównywałem oba modele na stronie mediamarkt i szczerze powiem, że nie mam pojęcia, którą wybrać. Zaznaczam, że kompletnie nie znam się na parametrach kamer. Niby HC-X920 ma 3 przetworniki niby HC-VX980EP-K ma możliwość nagrywania obrazu w formacie 4K ale i tak nie wiem, która lepsza.
Pracowałem kiedyś w sklepie komputerowym i moje podstawowe pytanie do klienta zainteresowanego kupnem sprzętu brzmiało: do czego będzie wykorzystywany. Odpowiadając na swoje własne pytanie oznajmiam, że kamera będzie mi potrzebna do nagrywania wywiadów oraz filmów prezentacyjnych a także ujęć gdzie będzie trochę akcji (toteż zależy mi by przy manewrach kamerą nie było rozmyć i pikselozy). Kamera miałaby sobie radzić dobrze przy słabym oświetleniu (jak najmniejsza ziarnistość obrazu - profesjonaliści określają to jako szum obrazu). Na opcję nagrywania obrazu w 4K zwracam mniejszą uwagę ale oba modele dzieli niewielka różnica w cenie więc proszę o radę osoby bardziej obeznane w temacie.
Proszę o rady bo sam już nie wiem, którą wybrać a oglądałem na youtube testy obu kamer, które nic mi nie podpowiedziały.
Proszę też nie kierować mnie do innych wątków na forum bo chciałbym być potraktowany indywidualnie.
Z góry dziękuję za wszelaką pomoc i pozdrawiam.

niedziela, 18 września 2016, 17:45
Nowy
Nowy

Post Re: PANASONIC HC-X920 czy PANASONIC HC-VX980EP-K
Serio? Nikt nie może mi pomóc?

poniedziałek, 19 września 2016, 19:23
Moderator
Moderator