Teraz jest środa, 8 lipca 2020, 12:31

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
 Adobe Premiere Elements 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Adobe Premiere Elements
Jestem początkującym reżyserem filmowym, w dodatku amatorem. (Jeszcze przed studiami)

Miałam okazję trochę popracować na Adobe Premiere Pro8 i bardzo mi się ten program spodobał.
Jako że wiążę swoją przyszłość z reżyserią zastanawiam się nad kupnem programu do montażu.

Co sądzicie o Adobe Premiere Elements 2.0?

Czy wystarczy do realizacji krótkich etiud filmowych (ok 10 min) takich jakie się realizuje np. na potrzeby konkursów filmowych, szkoły itp. ?
Czy nadaje się do pracy na komputerze domowym? (nie mam specjalnego sprzętu do montażu)
Jakie są jego zalety a jakie wady?

(zaznaczam że język angielski wogóle mi nie przeszkadza :) )

niedziela, 2 lipca 2006, 17:16
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
polecam avid free dv, skoro angielski nie jest kłopotem to pomoże Ci świetnie wytłumaczony tutorial...

http://www.avid.com/freedv/index.asp

na stronie z prawej strony masz do pobrania zarówno program (darmowy) jak i tutorial flashowy...

polecam i pozdrawiam

niedziela, 2 lipca 2006, 23:26
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
http://www.pcworld.pl/artykuly/46557.html
to nie jest to program szczególnie zachwycający.

Co mnie najbardziej uderzyło - program ma tylko 2 ścieżki video i audio. Dla mnie może być to spory problem, bo często wykorzystuję przy montażu 2 ścieżki na film i jedną na tzw "przestrzeń roboczą".

Słyszałam natomiast wiele pochlebstw o programie Magix Movie Edit Pro 10 Plus...

wtorek, 4 lipca 2006, 12:23
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Adobe premiere elements jest bardzo okrojonym programem do montazu jednak znacznie przewyzszajacym amatorskie programy (bo z tej polki jest wlasnie premiere elements)
Podejzewam ze pracowalas na premiere pro 1.5 lub 2.0. Sa to dobre programy ale znacznie drozsze a wlasciwie trzeba przemnozyc te 300 PLN razy 10 i masz pro :]