Teraz jest poniedziałek, 13 lipca 2020, 08:57

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Jak zrobić ten efekt w AP 2.0 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Jak zrobić ten efekt w AP 2.0
Witam
Jestem początkującym użytkownikiem AP w wersji 2.0, mam problem potrzebuję w materiale wideo uzyskać efekt płynnie przepływających białych lekko rozmytych lini jak z areografu, które "podzielą" widziany obraz na 6 części ( po dwie linie przepływające z góry na dół dwie horyzontalnie) całość nie trwająca dłużej jak ok 1 sek .Rzecz pozornie prosta ale przerasta moje umiejętności.
Z góry dziekuje za pomoc

poniedziałek, 14 maja 2007, 12:03
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Skoro piszesz ze ta rzecz Cie przerasta to po co Ci tlumaczyc :]

masz taka zakladke motion effects tam sobie ustawiasz na time line ruch poszczegolnych elpementow w czasie ktore maja sie poruszac. W samym AP nie zrobisz takiej linii. Albo ja zrob sobie w PS albo zabierz sie za Aeffects tam zrobisz all bez najmniejszych problemow. Jedyny ból to przełamanie swojego podejscia do pracy !

Pozdrawiam
thorg

moj sprzet:
Atari 800 Xl monitor mono-chromatyczny
klawiatura, myszka i magnetowfon na kasetki :]

poniedziałek, 14 maja 2007, 15:47
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

W samym AP nie zrobisz takiej linii.
Zrobi, zrobi. Tytularka i jakiś blur

poniedziałek, 14 maja 2007, 16:13
Bywalec
Bywalec

Jedyny ból to przełamanie swojego podejscia do pracy !
thorg

Witam i dziekuję za prawidłowe podsumowanie kilka zarwanych nocy robi swoje.
ale to nie istotne. szczerze to kombinowałem zeby w PS zrobic plansze o rozmiarach kadru jedna na linie poziome a druga ma linie pionowe a potem je "zanimowac" na TL, dzieki waszym podpowiedziom widze ze w dobrym kierunku ta kombinacja .
dziekuję i pozdrawiam

poniedziałek, 14 maja 2007, 20:22
Nowy
Nowy