Teraz jest środa, 16 stycznia 2019, 21:22

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Praca ze zdjęciami na Adobe Premiere. 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Praca ze zdjęciami na Adobe Premiere.
Witam wszystkich forumowiczów, jestem fotografem, jeśli chodzi o sprawy związane z Filmem to nie posiadam żadnej wiedzy – Po prostu film to nie moja Bajka.
Zaistniała jednak konieczność aby liznąć bardzo podstawowej wiedzy na temat obsługi programu Adobe Premiere Elements 8 (na razie pracuje na trialu do czasu kiedy nie dowiem się czy na pewno ten program spełnia moje oczekiwania), dlaczego wolałbym ten ten program ? ponieważ mam w planie zakup Adobe Photoshop Elements 8 do obróbki zdjęć a te dwa programy w pakiecie mają dobrą cenę.
Po co mi w ogóle program do filmów ? – Ponieważ oprócz materiału zdjęciowego w postacji zdjęć na papierze i na płycie do przeglądania na komputerze, chce dawał także swoim klientom płyty z pokazem zdjęć aby mogli go odtwarzać na telewizorze poprzez DVD, chce aby było Menu, podkład muzyczny i możliwość wybory scen.
Upraszczając, wydaje mi się iż istnieją trzy największe grupy posiadaczy zestawów TV + DVD w Polsce :
1. Odbiornik TV CRT (proporcje obrazu 4:3) + Zwykłe DVD
2. Odbiornik LCD/Plazma (proporcje obrazu 16:9) + Zwykłe DVD
3. Odbiornik LCD/Plazma (proporcje obrazu 16:9) + bardziej wypasione DVD czytające wyższe rozdzielczości lub Blue –ray

Chciałbym zatem umieć przygotować płytę pod konkretnego klienta to znaczy pod sprzęt który on posiada.
Powiedzcie jakie parametry należy ustawić pod każdą z tych trzech opcji aby jakość obrazu była jak najlepsza oraz proporcje obrazu były ok. pod konkretny sprzęt.
A więc przejdę do sedna mojego pytania:

1.Jakie opcje przy tworzeniu nowego projektu należy wybrać dla każdej z trzech opcji które podałem powyżej ?

-AVCHD
Full HD 1080i 25
Full HD 1080i 25 5.1 Channel
HD 1080i 25
HD 1080i 25 5.1 Channel

-DV
Standard 48 khz
Widescreen 48 khz

-HDV