Teraz jest poniedziałek, 21 stycznia 2019, 12:06

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Premiere CS4 lub CS5 i filmiki nagrywane programem FRAPS 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Premiere CS4 lub CS5 i filmiki nagrywane programem FRAPS
Witam wszystkich forumowiczów, jestem nowy jeżeli chodzi o pracę z video. Nagrałem filmik z gry programem fraps i chciałbym je umieścić na YouTube. Problem jest w tym, iż jeden film trwający 3 minuty zajmuje od 3,5 GB do 4 GB. Takich filmów mam kilka i łącznie po złączeniu cała sekwencja z czystymi plikami to ok 30GB. Jak już wcześniej napisałem jestem początkujący w pracy z Premiere i chodzi o to jak dobrze ustawić projekt pod takie filmiki? Nagrane są one beż żadnej kompresji, format .AVI, rozdzielczość 1900x1200, dzwięk multichanel (DD 5.1). Następnie po wrzuceniu w podgląd w Premiere filmik strasznie się przycina, nie wiem dlaczego (jeżeli oglądam w MPC nie ma żadnych problemów). Następnie jeżeli już wrzucę filmik w sekwencje muszę go od razu zrenderować co trwa bardzo długo (czy można to jakoś przyśpieszyć, filmik 3min renderuje się ok 15min) po czym gdy odpalam podgląd to tak jakby zmienia się kąt obrazu (dosłownie jakby górna krawędź video przesuwała się w głąb ekranu). Ostatnie pytanie to czy da się wyeksportować taki plik do jakiegoś formatu, w którym strata jakości była w granicach 10-15%( rozmiar nie ma zbytnio znaczenia, chociaż jakieś 5-10GB mniej nie zaszkodziłoby). Dziękuję z góry za pomoc i przepraszam jeżeli już taki wątek był, ale nie znalazłem nic niestety na ten temat.

Aha na koniec dodam, że problemem nie jest chyba konfiguracja PC, niedawno zmieniałem komputer, więc za słaby raczej nie jest.

poniedziałek, 10 maja 2010, 22:23
Bywalec
Bywalec

Post Re: Premiere CS4 lub CS5 i filmiki nagrywane programem FRAPS
Cześć Jurasnumeras. Ja też składam filmy z gier w Adobe Premiere. Odpowiem na twoje pytania ale muszę znać więcej szczegółów :

1.) Z jakiej gry nagrywasz filmy ?