Teraz jest sobota, 11 lipca 2020, 09:57




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Kamera, Ulead 9 i problem z DV PROSZE o pomoc! 
Autor Wiadomość
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: niedziela, 2 kwietnia 2006, 09:12
Posty: 192
Post Kamera, Ulead 9 i problem z DV PROSZE o pomoc!
Witam!
Posiadam kamere SONY DCR-TRV130E, zlacze IEE 1394 i kompa w konfiguracji: Athlon 64 3000, Plyta glowna ASUS K8N4-E, ASUS GF6600GT, HDD samsung SATA 80GM, 2x512MB ram kingston SB AUDIGY 2 ZS. Moj problem jest taki ze jak zgrywam film poprzez UVS9 do formatu DV, film ten po ogladaniu na allplayerze traci sporo na jakosci. Rozdzielczosc jest 720x576, nawet wybieralem DV TYPE 1 lub TYPE 2 niestety wiekszych zmian nie zauwazylem. Natomiast podpinajac kamere do TV ( starszy philips 21' ) poprzez kabel chinch, obraz z kamery prezentuje sie ŻYLETA !! wszystko ostre i wyrazne nawed podczas dynamicznych ruchow kamera, a gdy ogladam zgrany material na kompie to np twarze ktore sa widoczne na TV (w dalszym planie)sa ostre, na PC juz sa zamazane, tak samo jest z dynamiczna ruchem kamera. Czy to ma tak byc? czy jest na to jakies lekarstwo? skoro obraz w jakosci DV jest bezstratny to powinien wygladac jak na TV a tu niestety male rozczarowanie i klopot. Tych Którzy znaja sie na zeczy prosze o pomoc i z gory wielkie dzieki !!


piątek, 19 maja 2006, 21:20
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 10 kwietnia 2005, 01:43
Posty: 381
Lokalizacja: Bydgoszcz
Post 
Witam, zrób authoring i wypal na DVD. Wtedy ocenisz, oglądając na TV. Monitor nie potrafi wyświetlać z przeplotem a o tym tu było często i dużo ;)
Powinieneś poczytać i wtedy bbedzie łatwiej.
Pozdrawiam


piątek, 19 maja 2006, 23:12
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: niedziela, 2 kwietnia 2006, 09:12
Posty: 192
Post 
Wojwit dzieki! miales racje co do ogladania na TV obraz jest lepszy ale bitrat-e ustawilem na 8400 bo film mial niecala godzine a ja stawiam zawsze na jakosc obrazu i poszukuje roznych aplikacji ktore umozliwia jak najwierniejsze oddanie obrazu bliskiemu orginalowi. Mam jeszcze jdeno pytanie. Mam DVD Movie Factory 5 i chcialem sie zapytac czy w tym programie nie ma zadnych gotowych prezentacji menu ?? bo we wczesniejszych wersjach jest tego pelno a tutaj nic albo jak mozna to zaimprtowac ??


wtorek, 23 maja 2006, 15:07
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: sobota, 30 lipca 2005, 08:29
Posty: 21
Post 
shogo23 napisał(a):
Wojwit dzieki! miales racje co do ogladania na TV obraz jest lepszy ale bitrat-e ustawilem na 8400 bo film mial niecala godzine a ja stawiam zawsze na jakosc obrazu i poszukuje roznych aplikacji ktore umozliwia jak najwierniejsze oddanie obrazu bliskiemu orginalowi. Mam jeszcze jdeno pytanie. Mam DVD Movie Factory 5 i chcialem sie zapytac czy w tym programie nie ma zadnych gotowych prezentacji menu ?? bo we wczesniejszych wersjach jest tego pelno a tutaj nic albo jak mozna to zaimprtowac ??


Kolego oczywiscie ze w Ulead DVD MovieFactory 5 ale w orginale a nie jakies pirackiej wersji W orginalnej wersji jest ich duzo i niestety nie da sie zainportowac z orginału samych gotowych prezentacji menu. JEDYNE WYJSCIE KUPOWAC ORGINALNE OPROGRAMOWANIE I WSZYSTKO BEDZIE I BEDZIE DZIAŁAŁO. Pozdrawiam


sobota, 27 maja 2006, 13:23
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 17 lipca 2005, 12:04
Posty: 549
Lokalizacja: Kraków
Post 
Pzy zakupie programu otrzymujesz dwie plytki. Jedna z samym programem a druga z calym mnostwem dodatkow - glownie szablonow menu.

_________________
Oprogramowanie: Sony Vegas Movie Studio Hd Platinum 10, Sony DVD Architect Studio 5, Komputer: P4 3Ghz HT, 1024Mb Ram, 2xHdd, Geforce 5200, Win XP SP3, Panasonic NV-GS75.


czwartek, 1 czerwca 2006, 12:23
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL