Teraz jest wtorek, 7 lipca 2020, 18:24

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 problem z nagraniem filmu 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post problem z nagraniem filmu
Prosze o pomoc.Jestem nowicjuszem. Po problemie z komputerem i awaria nagrywarki nie mogę utworzyć dysku. Po oknie podgądu program Ulead video studio 11+ nie idzie.Nie wyskakują żadne błędy. Odinstalowałam program i zainstalowałam ponownie i nic. przed odinstalowaniem programu, w tym miejscu on się zawieszał .

niedziela, 22 czerwca 2008, 16:50
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: problem z nagraniem filmu
Wszystkie problemy z brakiem podglądu, nieaktywnymi przyciskami tworzenia rozdziałów i czasami zawieszania się programu są wynikiem nieaktualnej biblioteki Direct X. Proszę odwiedzić stronę microsoft i zainstalować najnowsze uaktualnienie sterowników Direct X, które do prawidłowej pracy videostudio jest niezbędne. Direct X nie instaluje się automatycznie wraz aktualizacjami windows - trzeba zrobić to ręcznie.

poniedziałek, 23 czerwca 2008, 09:28
Nowy
Nowy

Dzięki za radę ale po zainstalowaniu nowej wersji directx i ponownym zainstalowaniu UVS i nadal nic. Nie można utworzyć meny (przyciski nieaktywne), nieaktywny przycisk menu prerenerowania w oknie podgądu. Przycisk "dalej" jest aktywny ale nie reaguje na kliknięcie. Za pierwszym zainstalowaniem programu wszystko było ok. W ulead disc recorder brak jest wyboru nagrywarki.Pole jest puste. Zastanawiam sie nad sformatowaniem dysku i zaczęcia wszystkiego od początku.
Szacunek dla ludzi mądrych w tym temacie bo ja jestem zielona jak trawa na wiosnę.

poniedziałek, 23 czerwca 2008, 16:55
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Jeśli jesteś pewna, że zainstalowałaś najnowsze sterowniki Direct X (wersja august 2007 lub nowsza) to ciężko mi już coś wymyślić. Tym bardziej, że problem jest znany:
http://www.video-forum.strona.pl/viewtopic.php?t=169

wtorek, 24 czerwca 2008, 09:20
Nowy
Nowy