Teraz jest sobota, 19 stycznia 2019, 04:46

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Kilka pytan w Pinnacle studio 12 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Kilka pytan w Pinnacle studio 12
Witam serdecznie. Jestem amatorem w materii authoringu, lecz jak to bywa w rodzinie, zostałem wkręcony w tworzenie filmu pamiątkowego.
Projekt już prawie wykonałem, lecz zwracam się życzliwie z kilkom ważnymi szczegółami do Was.
1) na kompie film startuje ok lecz na odtwarzaczach zamiast menu startuje od pierwszego filmiku w projekcie :/
2) w menu, takie typowe z czterema okienkami podpietymi pod cztery rozdzialy, jest taki problem ze nie widac ladnych obrazków w okienkach ale sa poszatkowane paskami.
3) nie dziala przewijanie do przodu a wstecz wskakuje od razu na poczatek rozdzialu.
4) czy można dodać jakis pokaz zdjęć w formie slajdów jako rozdział?

Ogólnie podłamałem się koniecznością czekania czekania (mimo duo 2Ghz i 4GBramu) i błędów programu. Od czasu do czasu nie moge nic zrobic bo program przenosi aktywnosc w jakis fragment filmu i zadne klikniecia nie pomagaja, wciaz wraca w to miejsce heh.

Dziękuje za pomoc i ... zrozumienie.
Raf

poniedziałek, 17 stycznia 2011, 01:47
Bywalec
Bywalec

Post Re: Kilka pytan w Pinnacle studio 12
No tak
1. masz opcje w pilocie DVD menu tu powinien wskoczyć początek płyty czyli tryb wyboru menu (powinien jeśli wszystko dobrze zrobiłeś).
2.Paski w okienkach brak lub nałożenie się kodeków,5 sek lub 2 sek przejście fragmentu filmu .
3.Sam wybierz kiedy i jaki odcinek filmu ma być w okienku wystarczy podzielić film główny na lini czasu i przenieść metodą przeciągnij upuśc to co chcesz do danego okienka w menu,lub sam wybierasz ustawienie manu i podział filmu na fragmenty.
4.Pokaz slajdów wczuć na wszystkie zdjęcia na linie montażu i dodaj do nich przejścia ikonka z błyskawicą na drugiej lini możesz dodać tytuł a na trzeciej muzykę .
mam nadzieje że pomogłem

poniedziałek, 17 stycznia 2011, 21:34
Nowy
Nowy