Teraz jest sobota, 24 października 2020, 20:38

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
 Jak zacząć? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Jak zacząć?
Witam!
Posiadam program Sony Vegas 6, virtualDub, kodeki i mam gotowe klipy ktore musze poskladac w jedna calosc i muzyke do tego dodac. To wszystko umiem zrobic ale... nie potrafie skompresowac obrazu na jakis kodek np divx lub xvid i jak ich skonfigurowac aby obraz byl dobry i wielkosc pliku realna, nie wiem gdzie jest opcja dodawania jakichkolwiek efektow przejscia czy obrazu, chcialbym dodac ramki te czarne pasy u gory i u dolu jak w kinie ale zeby nie zwezac obrazu tylko narzucic na obraz - tez nie umiem, jak skompresowac dzwiek wybranym kodekiem. Jestem kompletnie zielony. Sory jezeli juz te odpowiedzi na moje pytania sa gdzies na forum ale ja nie bede ich szukal bo sie nie orjentuje nie jestem stalym userem tego forum. Jezeli komus bedzie sie chcialo mi pomoc to wielkie dzieki dla tego typa.

czwartek, 14 września 2006, 00:31
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

nie znam vegasa, ale widze ze kolega na samym poczatku przygody z edycja :) w takim razie miłej zabawy i oby sie jak najmniej komp wieszal :D

czwartek, 14 września 2006, 01:12
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Jak zacząć?
NewUser napisał(a):
Sory jezeli juz te odpowiedzi na moje pytania sa gdzies na forum ale ja nie bede ich szukal bo sie nie orjentuje nie jestem stalym userem tego forum. Jezeli komus bedzie sie chcialo mi pomoc to wielkie dzieki dla tego typa.

Wszystkie odpowiedzi znajdziesz tu na forum. Przejrzyj archiwum poćwicz trochę i potem zadaj bardziej sprecyzowane pytanie. Nikt nie będzie Ci opisywał całej sztuki montazu w jednym poście.

Miłej lektury!

czwartek, 14 września 2006, 09:54
Moderator
Moderator

nie znam vegasa, ale widze ze kolega na samym poczatku przygody z edycja :) w takim razie miłej zabawy i oby sie jak najmniej komp wieszal :D