Teraz jest wtorek, 15 października 2019, 05:54

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Opóźnienia dźwięku- proszę o pomoc 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Opóźnienia dźwięku- proszę o pomoc
Na początku muszę powiedzieć ,ze jestem początkującym w tej kwestii. Przeczytałem wiele postów dotyczących problemów z dźwiękiem ,ale żaden nie dotyczył takiego przypadku.Przerzucam stare nagrania z VHS na Dvd za pomocą Dazzle 120. Po utworzeeniu projektu, tworzę dysk i do tej pory jest wszystko OK, ale po odtworzeniu płyty okazuje się ,że na początku nagrania dzwięk jest zsynchronizowany ale już po około 20 min. mocno rozjechany. Ten sam projekt odtworzony z komputera (ale nie z płyty) nie budzi żadnych zastrzeżeń. Co robię źle? Jaka może być tego przyczyna? Czy to wina nagrywarki?
Najpierw pracowałem na kompie z procesorem Athlon 1700 Xp , radeon 9550 ,następnie wymieniłem na athlona 2500 barton myśląc ,ze to załatwi sprawę .
Nic to jednak nie pomogło.
Proszę o małą pomocI z góry dziękuję.
robs6

poniedziałek, 27 lutego 2006, 23:56
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Proponuję
Zgrywać materiał z VHS-a programem które dzieli go na kawałki np. 5minutowe. Zobaczysz że pomoże. Wypróbuj scenalyzera i ustaw w opcjach dziel na 5 minutowe kawałki. Potem wszystkie połącz lub od razu z nich kompresuj do mpg-a.

wtorek, 28 lutego 2006, 12:10
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec