Teraz jest środa, 16 października 2019, 19:18

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 jps efects 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post jps efects
no i kupiłem 10 plus i na wstępie mam kłopoty z kluczowaniem tego co w 9 plus było super. pobrałem najnowszą według mnie wersję 1.12 jps i kicha strasznie to wszystko wychodzi postrzępione wyblakłe , a co gorsza mam trochę animacji i napisów z kanałem alfa i one w 10 nie działają , może coś żle robię , ale co?

wtorek, 23 stycznia 2007, 18:03
Moderator
Moderator

pół dnia nad tym myślałem ( jestem amatorem ) nie mogłem wpaść co to jest kanał alfa , ale to chyba chodzi o animacje na czarnym tle czyli zero koloru . jeśli dobrze myślę to w takim przypadku w pinnacle 10 jest do tego plugin o nazwie LUMINACJA ( jeden wyżej nad kluczowaniem ) i w 100% dziła idealnie .i co najważniejsze jest odblokowany .

p.s. jeśli mamy problemy z jakąś animacją w jakimś dziwnym formacie powiedzmy mov to polecam ten temat :lol:

http://forum.dystrybucja.ksk.com.pl/vie ... 5b5b6aa969

Ostatnio edytowano środa, 24 stycznia 2007, 00:27 przez jurekwejh, łącznie edytowano 1 raz

wtorek, 23 stycznia 2007, 23:27
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

nie to nie to . animacji nagranych w kanale alfa nie trzeba dodatkowo kluczować wystarczy dac na dodatkową scieżkę video i są automatycznie na tle klipu. próbowałem opcji o której piszesz niestety nie pomaga .wszystko co kluczuję na czarnym tle jest poszarpane jakby kleksy z atramentu.próbowałem różnymi suwakami i nic.dlatego pisze o jpsefect. ale ten najnowszy z grudnia 2006 nie wiem z jakiej strony pobrać. ale nawet jak zrobię kluczowanie lumakey na jps to i tak nie będą chodziły animacje z kanałem alfa. będę musiał wrocić do pewnej 9 plus.

środa, 24 stycznia 2007, 00:25
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

będę musiał wrocić do pewnej 9 plus.

No niekoniecznie. :wink:
Z tego co wiem znasz język obcy, a zatem klik

środa, 24 stycznia 2007, 01:10
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec