Teraz jest środa, 17 lipca 2019, 07:23

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Długie renderowanie w PS9 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Długie renderowanie w PS9
Pracuje na PS9 w konfiguracji HP Vectra VL420, 512Mb ram-u, Pentium IV 1,6 Gh, trzy dyski 7200RPM(system,pliki projektu i film końcowy). Ponieważ materiał pochodzi z nagrywarki stacjonarnej, importuję z płyty do PS9 pliki w formacie mpg. Wszystko jest OK tylko ten czas renderowania. Materiał godzinny renderuje się ponad 5godz. Ja wiem że komputer juz nie najmłodszy i zegar słaby a ponieważ nie mam doświadczenia w innych aplikacjach tego typu spróbowałem 7-minutowy (z tego samego mpg) film zrobić w trialu Ulead 11 plus i renderowanie trwało 7 minut z małym hakiem, znajomy na Athlonie 1,7 Gh robi w Adobe Premiere film też prawie 1:1 czasowo. Nie bardzo wiem jak mogę to jeszcze poprawić a może nie mogę bo ta aplikacja tak działa.
Bardzo będę wdzięczny za wszelkie uwagi.

piątek, 15 lutego 2008, 22:26
Moderator
Moderator

Post Re: Długie renderowanie w PS9
Porównaj jeszcze na dokładnie tym samym fragmencie filmu osiągi Sudia Pinnacle i Uleada - do to prawdziwy obraz szybkości. Może na reszcie materiału był nałożony trudny do renderowania filtr, czy inne tam...
PS Nawiasem mówiąc procesor nie jest szybki, jest sporo od tego Athlona kolegi wolniejszy, więc z kolegą nie porównuj.

sobota, 16 lutego 2008, 11:12
Moderator
Moderator

zapoznaj się z wartościami mpg2/dvd jakie ma plik z nagrywarki i ustaw takie same w pinnacle > czyli jeśli plik wideo z nagrywarki ma 25kl/s 6000 kb/s i w pinnacle ustawisz takie same > to pinnacle taki film 1,5 godz bez super efektów rtfx przerenderuje a raczej sprawdzi w około 10 minut i już będzie wypalał płyte > poprostu ustawienia ręczne a nie automatyczne :?: po co mielić/renderować (strata jakości obrazu jeszcze dojdzie ) cały materiał jeszcze raz dla kilku kb/s "+,-".

niedziela, 17 lutego 2008, 01:14
Bywalec
Bywalec