Teraz jest środa, 16 października 2019, 20:10

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
 W oknie podglądu nie odtwarza mi filmu z linii czasowej 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post W oknie podglądu nie odtwarza mi filmu z linii czasowej
Czesc. Jestem początkujący i potrzebuje pomocy.Kupiłem PS 12 ultimate i jak wsadzam na linię czasową scenki to okno podglądu ustawia się na pierwszej klatce i nie odtwarza. Jeśli jednak stworzę film to wszystko jest ok. Problem w tym że nie mogę zbytnio poeksperymentowac nie mając podglądu. Z góry dziękuje za pomoc

piątek, 4 lipca 2008, 14:47
Nowy
Nowy

Post Re: W oknie podglądu nie odtwarza mi filmu z linii czasowej
popatrz w ustawieniach czy czasem nie masz włączonego hd

sobota, 5 lipca 2008, 01:11
Moderator
Moderator

jaki to format klipu wideo ??? dv/avi , mpg ,tod , mov > itd. oraz najważniejsze pal < czy > ntsc

sobota, 5 lipca 2008, 08:05
Nowy
Nowy

w ustawieniach w źródle przechwytywania mam dla video i audio ustawioną kamerę DV a w standardzie TV jest PAL. Jeśli chodzi o klipy to są to mpg.

Co do pytania sharana to szczerze mówiąc nie wiem gdzie w ustawieniach zobaczyc czy to hd czy coś innego.

sobota, 5 lipca 2008, 11:21
Moderator
Moderator

pytania następne ;
1 czy to jest mpg2 czy mpg4 ????? polecam a wręczę zachwalam wgrywać w DV/avi no chyba że kamerka jakaś nowa powiedzmy na dyski DVD lub z twardy dyskiem , ale jeśli zwykłe kasetki to wgrywać w DV/avi >> lepsza jakość końcowa filmu , komputerek nie męczy się z kompresowanym materjałem mpg .
czyli ; jaka kamrka i jaki sprzęt ( komputerek ) bo może on za słaby na mpg ??????
p.s. czy masz zainstalowane odpowiednie sterowniki do karty i oby to nie była karta geforte z numerkiem 8000 czyli powiedzmy 8600 bo z nią wiele problemów .