Teraz jest czwartek, 24 października 2019, 01:30

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
 Problem z tworzeniem filmow w PS 12 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Problem z tworzeniem filmow w PS 12
Witam!
Jestem poczatkujacym amatorem tworzenia filmow - w tym celu kupilem kamerke canona HG 21 ( HD CMOS) zmienilem kompa o wiekszym dysku (640) oraz zwiekszylem pamiec do 4GHz. System operacyjny to XP home
Kupilem oryginalne oprogramowanie Pinnacle Studio 12 i mam problem z tworzeniem filmow tzn.
... kiedy zrobie projekt z ( edycja różne motywy przejsc dodaje muzykę pliki mp3, zdjęcia ) i chce nastepnie tworzyć film bluznie niesamowicie przy tym ponieważ:
1) wyskakuja mi rózne błędy przejsc (czasem kiedy je usune te przejscia w miejscach gdzie wystepuja bledy przy zapisie tj ok)
2) klikam tworzenie filmu zapisz na danej partycji dysku gdzie jest duzo wolnego miejsca i wyskakuje mi komunikat inicjanizowanie a nastepnie retendowanie menu i przejsc efektów ... i trwa zapisywanie klatek - procesor pracuje na 100% (podgladam w menadzeru windowsa) i np film w zapisywaniu klatek dochodzi do miejsca gdzie jest przejscie albo motyw montażu i procesor zwalnia do 1% i nic sie nie dzieje klikam na anuluj a program wogole nie reaguje - dlaczego mnie tak stopuje???
3) kiedy np utworze material (jakims cudem z bolami i zniszczonymi przedmiotami na których wyladowuje swoją niemrawosc przy tworzeniu filmu) dumnie ide z plytka do odtwarzacza dvd zapuszczam film i ... wszystkie efekty, motywy montazu, skacza przestawiaja sie na ekranie natomiast film ( to co nagrałem kamerka jest ok.)

Prosze wskazac mi gdzie robie błąd i dlaczego tak sie dzieje.
znacie rownież jakim sprzetem dysponuje i czy moze jest jakis inny program z polska edycja w którym tworzenie filmow jest mniej stresujace
na formu znalzlem tel do pomocy ale nikt tam nie odpowiada a po za tym to widze ze za wszystkie efekty to trzeba tu placic czy w innych programach tez tak jest???