Teraz jest sobota, 20 lipca 2019, 18:19

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 problem z dodaniem komentarzy do filmu 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post problem z dodaniem komentarzy do filmu
Witam. Jestem od niedawna posiadaczem PS HD14. W tym programie jestem początkujący. A więc podczas montowania pierwszego "projektu" złożonego ze zdjęć oraz filmików mam pewien problem. Mianowicie podczas dodawania napisów do filmu po dodaniu fragment opisany zaczyna "wariować" tzn mam wrażenie jakby się powtórzył. Gdy usunę napis z linii wszystko wraca do normy podczas odtwarzania. Troszkę kombinowałem (myślałem na początku że to wina napisów ruchomych) ale zastosowałem zwykłe i nic:/ pozdro dla wszystkich

piątek, 29 stycznia 2010, 09:12
Moderator
Moderator

Post Re: problem z dodaniem komentarzy do filmu
Tytularka napisów ruchomych a zwykła tytularka to dwa różne programy > łączy je tylko wspólna zakładka .
Osobiście nie mam pojęcia o czym piszesz .
Moja rada > sprawdź działanie tytularek w nowym projekcie , bo może zakradł się jakiś błąd w plikach renderowania ( wystarczy je usunąć i poczekać aż utworzą się nowe ) .
p.s. czy masz włączone renderowanie w tyle ? ( obowiązkowo ma być włączone ) i spokojnie poczekaj aż zielony pasek zniknie .

piątek, 29 stycznia 2010, 09:50
Bywalec
Bywalec

jeśli chodzi Ci o chwilowe "mignięcie" tego samego tekstu co stworzyłeś ale np. na górze ekranu.... czyli masz swój zrobiony a nad nim na górze mignie na chwilkę na początku drugi taki sam... to też tak miałem... po prostu jak stworysz w pinnacle coś EFEKTOWNEGo (dużo napisów na to efekty + wideo) to potrafi czasem pinnacle troszkę przyciąć... ale ja jak pisał kolega jurekwejh usuwałem pliki pomocnicze "rendery" odpalałem na nowo pinnacle i działało czysto, a często jest tak że wyskakuje jakiś mały błąd a po zgraniu filmu na płytkę jest wszystko ok.... sprawdź tą możliwość też :)

poniedziałek, 8 lutego 2010, 22:52
Bywalec
Bywalec