Teraz jest wtorek, 15 października 2019, 01:40




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 podglad w EDIUSIE z DVX 
Autor Wiadomość
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: niedziela, 24 sierpnia 2003, 14:05
Posty: 93
Post podglad w EDIUSIE z DVX
Witam
Pracuje od niedawna na Ediusie 4.6 wraz z kartą DVX i mam problem z podglądem materiału na monitorze:(
Mianowicie zaznacze że jak pracowałem na ediusie ze zwykłym kontrolerek FIREWIRE to wszystko było ok .
Pytanie w jaki sposób można miec podgląd i na monitorze i na TV i jak to podłączyć ???
Bo jak w ustawieniach Output Device dam DVX E1 to podgląd z timeline wraz z dziwiekiem mam tylko na wyjsciu analogowym z karty DVX lub na LCD podłączonej kamery do DVX na monitorze mam czarny obraz i brak dziwieku .
Pisałem już kilka razy tu i na FILMOWCU alealbo nikt nie umie mi pomóc albo nie chce
POMOCY :(
Pozdrawiam


czwartek, 22 maja 2008, 22:08
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: wtorek, 21 września 2004, 08:22
Posty: 64
Post Re: podglad w EDIUSIE z DVX
Witam
Sprawdź czy w Hardware Settings --> DVX-E1 Settings -->Video Overlay Setting opcja Overlay Refresh nie jest przypadkiem NONE - też tak miałem ale przestawiłem na Lock/Unlock - nie mam pojęcia co ta opcja robi ale mam podgląd i na monitorze zewnętrznym i w Ediusie


piątek, 23 maja 2008, 22:01
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: niedziela, 24 sierpnia 2003, 14:05
Posty: 93
Post Re: podglad w EDIUSIE z DVX
DZIEKI ZADZIAŁAŁO :)
Tylko mam jeszcze dwa pytania :
W jaki sposób zrobić podobnie z głosem ??? tzn żeby odsłuch był i przez wyjscie analogowe z dvx tzn np telewizor i z głośników systemowych poodłączonych do komputera ??? nawet bardziej mi zależy na głośnikach systemowych , no i jak ustawiłem overlay tak jak pisałeś to podgląd mam już w oknie monitora w Ediusie tylko jakaś dziwna linia mi płynie z góry na dół , której na TV nie ma , troche to wkurza .
Pozdrawiam


niedziela, 25 maja 2008, 21:04
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: wtorek, 21 września 2004, 08:22
Posty: 64
Post Re: podglad w EDIUSIE z DVX
Nie wiem czy jest wogóle taka możliwość żeby odsłuch był przez głośniki systemowe. Próbowałem podłączyć DVXa z wejściem dźwięku na płycie głównej ale gniazdko na DVX jest jakiś dziwne i w końcu nie mam pewności czy jest to gniazdo audio. Może ktoś ma pomysł aby można było mieć audio przez głośniki kompa.


środa, 28 maja 2008, 09:33
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: piątek, 23 grudnia 2005, 19:34
Posty: 49
Lokalizacja: Elbląg
Post Re: podglad w EDIUSIE z DVX
Audio na głośnikach od kompa.... Połączcie kabelkiem wyjście audio w DVX z wejściem uniwersalnym karty dżwiękowej i będzie działało.
Pozdrawiam


środa, 28 maja 2008, 12:05
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: poniedziałek, 11 lutego 2008, 14:45
Posty: 343
Post Re: podglad w EDIUSIE z DVX
Pytałem w innych postach na forum ale bez echa. Więc spytam tutaj i mam nadzieje że moderator sie nie obrazi.
Czy np przez box pinnacle da sie przekierowac obraz w Ediusie 4.5 na tv? Tak żeby uzyskac podgląd jak w A.P. Mam taki box http://www.allegro.pl/item465826864_pin ... wanie.html Pozdrawiam


piątek, 31 października 2008, 14:12
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: czwartek, 5 października 2006, 21:45
Posty: 86
Lokalizacja: centrum
Post Re: podglad w EDIUSIE z DVX
Witam.
Nie chciałem zakładać nowego wątku.

"no i jak ustawiłem overlay tak jak pisałeś to podgląd mam już w oknie monitora w Ediusie tylko jakaś dziwna linia mi płynie z góry na dół , której na TV nie ma , troche to wkurza".

Mam tak samo jak kolega.
Ustawiłem kartę w Ediusie prawidłowo, gdyż mam podgląd zarówno na telewizorze jak i na monitorze. Ale tutaj jest mały problem, gdyż często w podglądzie w oknie Player w Edius pojawia się ?linia? która zmierza wolno z góry na dół, i obraz który jest ponad tą linią jest pokazany bez rwanych krawędzi na obiektach (jakby problem z przeplotem), natomiast poniżej tej linii obiekty mają poszarpane krawędzie. Oczywiście jak już linia schowa się, to za chwilę pojawia się następny raz. Najbardziej widać ten efekt przy dynamicznych ruchach. Być może jest to problem z przeplotem. Tylko jak to ustawić?

To się dzieje niezależnie czy puszczę materiał z timeline czy ze źródła.

Bez karty video, było ok.

Natomiast podgląd na TV jest ok.

System stawiałem od nowa.

Komputer mam taki jak w opisie.

Pozdrawiam.

P.S. Opisałem to w najprostszy sposób.
Nadmienię, że już posprawdzałem różne wpisy w pliku canopus.ini. Wgrałem najnowsze sterowniki do grafiki (według sugestii Pana z BS, grafiki nie zamierzam wymieniać), może się gryzie karta dźwiękowa X-Fi lub FW na płycie (jest na chipie texas) - spawdzę i to. Dźwięk puszczony z Winampa przy włączonym Ediusie charczy ale to problem znany.

P.S.2 No i stanąłem z tym problemem. Wyjąłem X-Fi i wyrzuciłem z systemu wszystkie sterowniki, zmieniałem DVX w różne sloty PCI i na koniec włożyłem nową grafikę HD4830 i to samo. Więc już nie wiem co to może być.

_________________
2 x Sony / Zoom H4 / Edius + Vitascene


czwartek, 19 lutego 2009, 13:23
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: sobota, 6 czerwca 2009, 20:58
Posty: 4
Post Re: podglad w EDIUSIE z DVX
Witam, mam podobny problem, nie mam podgladu, zainstalowalem nowa wersje Ediusa tj 4.61 i zniklo z TV, ma ktos podobnie? Ustawilem tak jak pisaliscie Lock/Unlock i nic. Cos jeszcze trzeba ustawic by obraz sie pojawil? prosze o pomoc


sobota, 6 czerwca 2009, 21:00
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL