Teraz jest sobota, 26 maja 2018, 13:49

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Menu w Avid studio 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Menu w Avid studio
Mam taki problem:
Tworzę menu wielostronicowe.Pierwsze menu zawiera przyciski: "Odtwórz film" i drugi przycisk "Sceny". Drugie menu to przyciski z kolejnymi scenami. Wszystko działa poprawnie - każdy przycisk pracuje poprawnie no właśnie a co nie działa ?
Nie działa zaznaczanie tych przycisków na pierwszej , a czasami na pierwszej i drugiej planszy. To znaczy po najechaniu na przycisk miniaturki nie zmienia się ani kolor obramowania ,ani kolor miniaturki ani podkreślenie.Od razu powiem ,że nie jestem "zielonym użytkownikiem" takiego oprogramowania.Posługuję się od jego wydania w Polsce również pinakle studio 12 i w tym programie nie ma żadnych problemów - wszystko działa.
najdziwniejsze jest to ,że w podglądzie płyty zaznaczanie miniaturek działa poprawnie jednak po zapisaniu płyty ,zaznaczanie działa tak jak napisałem od drugiej lub trzeciej planszy.
Dokładnie przestudiowałem instrukcję ,niestety nic na ten temat niem - zresztą dodam ,że instrukcja do Avid studio jest moim zdaniem znacznie gorsza od instrukcji do 12 - bo zawiera masę informacji zbędnych a np.: niezbyt precyzyjnie wyjaśnia tworzenie menu w w szczególności nie wyjaśnia zależności między np.: przyciskami.

Czy może ktoś poradzi mi jak rozwiązać ten problem ?

niedziela, 4 września 2011, 22:14
Bywalec
Bywalec

Post Re: Menu w Avid studio
Czyli z tego co rozumiem w ogóle nie widać który przycisk (tekst, miniatura) jest w danym momencie zaznaczony? To dziwne bo u mnie tych problemów nie ma. Co prawda praktycznie w ogóle nie korzystam ze standardowych menu tylko przeważnie tworzę własne od podstaw. Może problem tkwi w przezroczystości podświetlenia? Bo oprócz koloru możesz ustawić jego przezroczystość.

poniedziałek, 5 września 2011, 21:23
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec