Teraz jest niedziela, 24 czerwca 2018, 06:58

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 Sony DCR-HC14 VS DCR-HC1818 [HELP ME] 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Sony DCR-HC14 VS DCR-HC1818 [HELP ME]
Witam :)
Mam dylemat miedzy tymi dwoma modelami... i nie moge sie zdecydowac.
Dodam, ze chce aby jakosc obrazu w slabym oswietleniu byla dobra, nie jak w panasonicu - "kaszana" jak gdzies wyczytalem na forum... heh :D chce aby miala profesionalne zastosowanie. Nie tylko do krecenia wycieczek itp, lecz do krecenia wlasnych "produkcji filmowych" hehe :)
Prosze o wytlumaczenie ponizszych parametrów poniewaz jestem totalnym AMATOREM i nie chce wyzucic kasy w błoto :/
A moze ktos poleca inna kamere ? do 2500zl :D jednak na firme Sony jestem juz zdecydowany... pozostal model ;p

HC14 - posiada redukcje szumów, HC18 nie
HC14 - ma CCD 1/4 , HC18 - ma CCD 1/8
HC14 - szybkość migawki - 1/50-1/4000 , HC18 - szybkość migawki 1/50-1/3500
HC14 - posiada standardowy stabilizator, HC18 - posiada "super" stabilizator
HC14 - posiada F - 1,7-2,2 , HC18 - posiada F - 1,7-2,3
HC14 - posiada f (konwersja 35mm) - 42-420, HC18 - posiada f (konwersja 35mm) - 43-430
HC14 - posiada f (odległość ogniska) - 3,3-33, HC18 - posiada f (odległość ogniska) - 2,3-23
HC14 - posiada funkcje Night Shot, HC18 - posiada PLUS
HC14 - posiada zwykły panel dotykowy, HC18 - posiada Hybrydowy panel dotykowy
HC14 - posiada celownik pixeli (tysiace punktow) - 113,5, HC18 posiada celownik pixeli (tysiace punktow) - 123,2

Poza tym HC18 posiada pilota a HC14 nie.
HC14 - posiada pobór mocy (LCD) (w) - 3,3 , HC18 - 2,5
HC14 - posiada pobór mocy (VF) (w) - 2,5 , HC18 - 2,2
Wypatrzylem tez ze HC14 jest cięższa :P o 140g hehe

Nie wiem dokladnie jak te parametry wplywaja na jakosc obrazu, itp. na czym polega wielkosc CCD. Do waznych aspektow chyba nalezy zaliczyc super stabilizator w HC18 ale za to HC18[/b] nie posiada redukcji szumów... ehhh

Prosze o pomoc :) i za cierpliwosc z gory dzieki :)

Pozdrawiam...