Teraz jest niedziela, 19 sierpnia 2018, 00:39

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 xl2, pd170 a telewizja 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post xl2, pd170 a telewizja
Zastanawiam się nad kupnem kamery xl2, PD170 czy DVX100 do realizacji fabuł mikrobudżetowych. Chciałbym jednak wiedzieć, czy tego typu kamerę można wykorzystać w telewizji lokalnej, kablowej do realizacji insertów do wiadomości czy mini dokumentów(oczywiście z dobrym mikrofonem kierunkowym i oświetleniem). Z wykształcenia jestem dziennikarzem i ten obszar również mnie interesuje:)
Pozdrawiam

środa, 16 lutego 2005, 13:43
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Kazda z tych kamer (moze poza xl-ka :) ) nadaje sie do rzeczy o ktorych piszesz. Kazda znana mi telewizja uzywa Sonych lub Panasonicow. Sa male i daja jakosc zupelnie wystarczajaca.

środa, 16 lutego 2005, 14:15
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

nie wiem ile kasy chcesz poświęcić , ale na całym świecie JVC grdvp1
święcila ogromne sukcesy/nawet w Japonii/
ale po pierwsze stanowczo za mało danych co zamierzasz robić
i w jakiej kategorii cenowej
ale może nie musisz wydawać tyle kasy
możesz też zasięgnąć rady u jednego z najlepszych specjalistów w Polsce
od kamer/ doradza serwisom centralnym w Polsce - 0-89-533-8046 Marek/audiovideo.com.pl/

czwartek, 17 lutego 2005, 03:39
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec