Teraz jest piątek, 20 lipca 2018, 12:34

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Panasonic NV 35 - Problem 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Panasonic NV 35 - Problem
Witam wszystkich!
Właśnie dzisiaj kupiłem NV 35 - kierowałem się dobrą prasą, ergonomią i pozytywnymi odczuciami co do obrazu w sklepie. Przyznaję, że jestem laikiem, to moja pierwsza kamera cyfrowa, a i z analogowymi do czynienia miałem mało. Po pierwszych próbach negatywnie zaskoczyła mnie ilość szumów przy sztucznym (średnio silnym - jak to w domu) oświetleniu - słyszałem, że z tanimi kamerami DV tak jest, ale nie wiedziałem, że aż tak! Czy to cecha "osobnicza" tego modelu? Mam jeszcze szansę wymiany , gotów jestem dopłacić do np. NV 75..A może zamienić na jeszcze coś innego, np. Sony? Jestem skończonym amatorem, ale szumy to coś paskudnego zwłaszcza dla amatorów, filmujących przy świeczce u cioci na imieninach! A może wszystko jest o.k. i to normalne -i nawet dokładając kolejny 1kzł nie będzie istotnie lepiej ? Poradzcie...mam czas do jutra..

środa, 23 marca 2005, 00:53
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

musisz zauważyć że taka kamera kosztuje około 2000 zł i nie możesz spodziewać się telewizyjnego obrazu :) Co do GS 75 to różnica będzie, bo to jest 3 ccd.

środa, 23 marca 2005, 22:16
Nowy
Nowy

Poczytaj sobie i porównaj wyniki testowe na:

http://www.videomax.ru/tests/mart2005/

jak też myślałem o NV-35, ale po przeczytaniu tego testu zmieniłem zdanie na NV-75. Na razie wstrzymuję się z decyzją, czekam i szukam jakiś innych opini na temat NV-75. (mały zoom, ale cóż, chyba lepiej wybrać lepszą jakość przy słabym oświetleniu)

Jak będziesz miał jakiś uwagi na temat NV-75 to podziel się nimi. (jeżeli zdecydujesz się wyminić NV-35)

środa, 23 marca 2005, 22:29
Nowy
Nowy