Teraz jest wtorek, 16 października 2018, 02:35

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Potrzebuje pomocy przy wybiorze parametrow komputera 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Potrzebuje pomocy przy wybiorze parametrow komputera
Czesc.
Kupilem sobie kamerke Sony TRV 18 ale by skorzystac z jej mozliwosci tj. przegrywanie , montaz itd. potrzebuje komputera o okreslonych parametrachi dobre programy do obrobki. A w tej dziedzinie jestem kompletnie zielony . Jezeli ktos jest mi wstanie pomoc to z gory dziekuje za ewentualna pomoc.
Moj Adres: Ajudah2@wp.pl

sobota, 4 stycznia 2003, 18:51
Nowy
Nowy

Post Witam
Ja sprobuje Ci przyblizyc co ja mam....
Athlon XP 1700+
Plyta Glowna Soltek na KT 266A
256 MB DDR
Dysk Seagate U6 40GB
Karta grafiki GeFOrce 2MX400
I oczywiscie Kontroler Fire Wire (na chipsecie VIA)

Nie wiem czy to jest idealny sprzet do tego przeznaczenia, jednak u mnie chodzi bez problemu...
Warto by bylo miec szybszy dysk np Barracuda IV lub V, bo wtedy masz mniejsze prawdopodobienstwo zgubienia klatki podczas zgrywania... Podobno tez drozsze kontrolery FIreWire lepiej chodza, jednak ja osobiscie nie zauwazylem zadnej roznicy...

Program ktory obecnie uzywam to Adobe Premiere 6,5, podobno sa tez duzo lepsze np Avid, ale mnie premiere w zupelnosci wystarcza...

niedziela, 5 stycznia 2003, 02:35
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Potrzebuje pomocy przy wybiorze parametrow komputera
Nie określę minimalnych wymagań, ale na podstawie własnych doświadczeń:
Celeron 566, 64MB RAM, na płycie z chipsetem Intel BX (UDMA33), dysk 10GB na system (w tym przypadku minimum to Win98SE-"czysty", praktycznie żadnych innych programów), dysk na materiał to 80GB Caviar (8MB cache, 7200obr), kontroler Firewire na kości VIA, zrzucenie 4 godz non stop (z VHSa, przez kamerę jako przetwornik analogowo-cyfrowy)-bez żadnych problemów.