Teraz jest wtorek, 13 listopada 2018, 02:45




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 Zgrywanie filmu z kamery na kompa!Prosze o pomoc! 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Dołączył: środa, 20 kwietnia 2005, 23:57
Posty: 4
Lokalizacja: Kielce
Post Zgrywanie filmu z kamery na kompa!Prosze o pomoc!
Witam.kupilem 2dni temu kamere Panasonic NV-GS11 za ponad 2 tys i sprzedawca mowil ze mozna zgrywac filmy z kamery na kompa.zainstaklowalem sterowniki i jest program DV Studio3 i zgrywa mi ale zdjecia a nie filmy.inne programy sa do przerobki zdjec.jestem zmartwiony bardzo bo glownie chodzilo mi o to zeby zgrywac na kompa filmy.Prosze o pomoc!bede bardzo wdzieczny!!!!!!!!!!!!pozdrawiam

_________________
ehh te kamery!


czwartek, 21 kwietnia 2005, 00:03
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 9 lipca 2004, 16:18
Posty: 992
Post Re: Zgrywanie filmu z kamery na kompa!Prosze o pomoc!
grzesiupa napisał(a):
Witam.kupilem 2dni temu kamere Panasonic NV-GS11 za ponad 2 tys i sprzedawca mowil ze mozna zgrywac filmy z kamery na kompa.
Może kłamał i wcale nie można zgrywać. Propunuję zwołać komisję śledczą, która to ustali :twisted:
Cytuj:
zainstaklowalem sterowniki i jest program DV Studio3 i zgrywa mi ale zdjecia a nie filmy.inne programy sa do przerobki zdjec.

To nie pozostaje ci nic innego jak ZAINSTAKLOWAC jeszcze INNE PROGRAMY do PRZEROBKI filmów
Cytuj:
jestem zmartwiony bardzo
Ubolewam nad tym i wyrażam swój żal z zaistniałej sytuacji :twisted:


czwartek, 21 kwietnia 2005, 00:15
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 16 lutego 2004, 02:30
Posty: 796
Post 
Nie jest to rewelacyjna kamera, ale nie o to pytasz. Oto żywcem skopiowany i wklejony tekst z mojej wcześniejszej wypowiedzi na podobne pytanie na tym forum:

Aby zgrać film z kamery na PC:
- włącz komputer
- przy wyłączonej kamerze - podłącz przewodem firewire PC z kamerą
- inni powiedzą zapewne, żę obydwa urządzenia powinny być w momencie podłączania wyłączone z sieci elektrycznej (być może tak powinno być), ale ja postępuję, jak pisze linijkę tekstu wyżej
- włącz kamerę
- przed wszystkimi tymi czynnościami powinieneś mieć już zainstalowany jakikolwiek program do przechwytywania (obróbki , itp. - np. Pinnacle Studio 9) , który to program powinien w tym momencie zasugerować włączenie się (uruchomienie tego programu) w celu przechwycenia filmu na HDD
- po uruchomieniu się w/w programu zainiciuj proces przechwytywania, raczej nie musisz już dotykać kamery, wszystko, włącznie z kamerą powinieneś mieć możliwość sterowania poprzez myszkę ( poprzez komputer)
- po zgraniu materiału wyłącz kamerę
- po 3-5 sekundach odłącz kamerę od PC - bezwzględnie przy wyłączonej kamerze
- można także łączyć PC z kamerą przy działających urządzeniach, ale to jest jak rosyjka ruletka - duże prawdopodobieństwo uszkodzenia firewire kamery, a to = kupę siana na naprawę :cry: , więc nie ryzykuj w ten sposób

_________________
Zapomniał wół , jak cielęciem był !


czwartek, 21 kwietnia 2005, 00:47
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 8 grudnia 2004, 19:44
Posty: 101
Post 
Troszke stare, ale wszytko po kolei co i jak...

http://divx.howto.pl/modules.php?name=C ... ies&cid=21

Pozdrawiam.

_________________
- Po co kłamać, skoro wystarczy mówić prawdę, żeby nam nie wierzono. (Henri René Albert Guy de Maupassant)


czwartek, 21 kwietnia 2005, 01:04
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: niedziela, 25 stycznia 2004, 20:53
Posty: 33
Lokalizacja: Świdnik
Post Re: Zgrywanie filmu z kamery na kompa!Prosze o pomoc!
grzesiupa napisał(a):
Witam.kupilem 2dni temu kamere Panasonic NV-GS11 za ponad 2 tys i sprzedawca mowil ze mozna zgrywac filmy z kamery na kompa.zainstaklowalem sterowniki i jest program DV Studio3 i zgrywa mi ale zdjecia a nie filmy.inne programy sa do przerobki zdjec.jestem zmartwiony bardzo bo glownie chodzilo mi o to zeby zgrywac na kompa filmy.Prosze o pomoc!bede bardzo wdzieczny!!!!!!!!!!!!pozdrawiam


Mocno przepłaciłeś GS11 stoi 1300-1400zł :|


czwartek, 21 kwietnia 2005, 08:28
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: środa, 20 kwietnia 2005, 23:57
Posty: 4
Lokalizacja: Kielce
Post Zgrywanie filmu z kamery na kompa!Prosze o pomoc!
sory ale jestem poczatkujacy w tej dziedzinie.co to jest fireweir Pc??

_________________
ehh te kamery!


czwartek, 21 kwietnia 2005, 10:09
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 9 lipca 2004, 16:18
Posty: 992
Post Re: Zgrywanie filmu z kamery na kompa!Prosze o pomoc!
grzesiupa napisał(a):
sory ale jestem poczatkujacy w tej dziedzinie.co to jest fireweir Pc??
Chciałem cie odesłać do wyszukiwarki, ale obawiam się że zapytasz sie co to jest? Ręce opadają przy takich jak ty :twisted: Postarałbyś sie chociaż pisać poprawnie.
Śmieszą mnie strasznie ludzie, którzy kupują kamery z myślą o komputerowej edycji nie dowiadując się najpierw czegokolwiek o tym. O tym co będzie po kupnie kamery nie trzeba myśleć, w końcu jakoś to będzie. Tak trzymać.


czwartek, 21 kwietnia 2005, 10:37
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Re: Zgrywanie filmu z kamery na kompa!Prosze o pomoc!
grzesiupa napisał(a):
sory ale jestem poczatkujacy w tej dziedzinie.co to jest fireweir Pc??

Grzesiu: pisze sie firewire <=> IEEE1394 <=> iLink (SONY)
Kliknij na "Szukaj" powyzej i wpisz firewire
-Damian- napisał(a):
Chciałem cie odesłać do wyszukiwarki, ale obawiam się że zapytasz sie co to jest? Ręce opadają przy takich jak ty :twisted: Postarałbyś sie chociaż pisać poprawnie.
Śmieszą mnie strasznie ludzie, którzy kupują kamery z myślą o komputerowej edycji nie dowiadując się najpierw czegokolwiek o tym. O tym co będzie po kupnie kamery nie trzeba myśleć, w końcu jakoś to będzie. Tak trzymać.

Prezpraszam, cos mi nie gra
Zablokowano gosci by forum stało się przejrzyste, nieanonimowe i inne blebleble. Coniektorzy zapewniali, ze beda sie udzielali wylacznie, jesli pytajacym nie bedzie gosc.
Nie stało się nic z przewidywań. Forum, moim subiektywnym zdaniem stało się nudne. Pytania lamerskie są te same (wczesniej zadawali je goscie) ale teraz zadaja je zarejestrowani userzy. Roznica ? Wtedy byli goscie, ktorym sie chcialo odpowiadac, a teraz (zapowiadajacy się wtedy zarejestrowani milczą) nie ma komu, a jesli juz to w formie conajmniej nieprzyjemnej.
Damian - wierz mi, ze napewno jest dziedzina, w ktorej grzesiupa jest wiekszym fachowcem od Ciebie i byc moze Twoje pytania by go smieszyly, ale skoro spytal zgodnie z ustalonymi zasadami powinno sie tej odpowiedzi udzielic, ale nie obrażać.
Rozumiem, ze pytania sa za malo inteligentne dla co niektorych, ale wtedy jesli nie ma sie ochoty konstruktywnie odpowiedziec to lepiej milczec.
Ja rok temu tez nic na ten temat nie wiedzialem. W tej chwili nauczylem sie conieco (aczkolwiek nie jestem ekspertem) z forum i z wlasnego doswiadczenia.
Teraz nie dowiaduje sie niczego. Z zalem zauwazylem, ze nie wypowiadaja sie prawie wcale userzy, ktorych ja uwazalem za autorytety. Nie ma pytan. Nadal kazda ich wypowiedz, o ile sie pojawi, jest sledzona przeze mnie z uwaga.
Niestety zagladam tu coraz żadziej, a takie wypowiedzi jak powyzsza jeszcze bardziej mnie zniechecaja.
Prosze mi nie mowic, ze mozna zaptaszkowac autologowanie bo to juz przerabialismy.
PS. Dziekuje za zlikwidowanie gosci :(


czwartek, 21 kwietnia 2005, 11:49
Nowy
Nowy

Dołączył: środa, 20 kwietnia 2005, 23:57
Posty: 4
Lokalizacja: Kielce
Post Zgrywanie filmu z kamery na kompa!Prosze o pomoc!
nie kupilem sobie kamery bo jestem oxpertem w tej dziedzinie ani tez dlatego ze chcialem zeby ona mi sluzyla do celow profesjolanych ale do celow domowych i amatorskich.latwo wam mowic bo znacie sie na tym i lubicie to ciekawe czy w innej dziedzinie bylo by to samo.pomozcie mi prosze.niejestem kumaty w tych sprawach niestety.wiec moge zgrac film z tej kamery czy mam isc ja zwrocic bo jeszcze moge??pozdrawiam

_________________
ehh te kamery!


czwartek, 21 kwietnia 2005, 12:38
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
poprostu klikaj na linkach.
po pierwsze
http://divx.howto.pl/modules.php?name=C ... age&pid=76
(na dole strony sa linki pod "Szybka nawigacja")
http://filmsite.art.pl/fs.php?page=teks ... q.html#III
oraz
http://forum.swiatobrazu.pl/dv/viewtopi ... t=firewire
a dalej np:
http://forum.swiatobrazu.pl/dv/viewtopi ... t=firewire
http://forum.swiatobrazu.pl/dv/viewtopi ... t=firewire
http://forum.swiatobrazu.pl/dv/viewtopi ... t=firewire

mysle, ze na pocztek i nie tylko poczatek, wystarczy


czwartek, 21 kwietnia 2005, 13:04
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 3 marca 2003, 03:17
Posty: 941
Lokalizacja: Gorlice / Londyn
Post 
http://www.ulead.com/download/trial.htm

Ulead VideoStudio
Ulead MediaStudio Pro

oba full w wersji 30 dniowej ....

... możesz użyć jakiegoś p2p do znalezienia jakiegoś programu do przechwytywania - jak Ci się spodoba to kupisz program od producenta ...

_________________
...według ostatnich sondaży CBOSu 40% polskich nastolatków optymistycznie patrzy w przyszłość, pozostałe 60% nie ma pieniędzy na narkotyki...
_________________
5D


czwartek, 21 kwietnia 2005, 13:18
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 9 lipca 2004, 16:18
Posty: 992
Post Re: Zgrywanie filmu z kamery na kompa!Prosze o pomoc!
juras napisał(a):
Prezpraszam, cos mi nie gra
Zablokowano gosci by forum stało się przejrzyste, nieanonimowe i inne blebleble. Coniektorzy zapewniali, ze beda sie udzielali wylacznie, jesli pytajacym nie bedzie gosc.
Nie stało się nic z przewidywań. Forum, moim subiektywnym zdaniem stało się nudne. Pytania lamerskie są te same (wczesniej zadawali je goscie) ale teraz zadaja je zarejestrowani userzy. Roznica ? Wtedy byli goscie, ktorym sie chcialo odpowiadac, a teraz (zapowiadajacy się wtedy zarejestrowani milczą) nie ma komu, a jesli juz to w formie conajmniej nieprzyjemnej.
Chodziło mi o to, że na wszystkie pytanie odpowiedzi na forum pojawiły się wiele razy, tylko nikt z nowych userów nie zadaje sobie trudu, żeby skorzystać z wyszukiwarki. Wolę, że były 3 nowe tematy na dzień, ale naprawdę ciekawe, na odpowiednim poziomie. Ileż można czytać o podłączaniu kamery, zgrywaniu przez usb etc.
Cytuj:
Damian - wierz mi, ze napewno jest dziedzina, w ktorej grzesiupa jest wiekszym fachowcem od Ciebie i byc moze Twoje pytania by go smieszyly, ale skoro spytal zgodnie z ustalonymi zasadami powinno sie tej odpowiedzi udzielic, ale nie obrażać.
Tylko, że ja czuję awersji do wyszukiwarek. Pytania wg mnie nie było zadane poprawnie, bo co trzeci wyraz był napisany z błędem.
Cytuj:
Niestety zagladam tu coraz żadziej, a takie wypowiedzi jak powyzsza jeszcze bardziej mnie zniechecaja.

Może dzięki temu grzesiupa zacznie używać wyszukiwarki, a Ty nie będziesz musiał czytać ciągle tych samyuch postów
Cytuj:
Prosze mi nie mowic, ze mozna zaptaszkowac autologowanie bo to juz przerabialismy.
Ale o co chodzi.


czwartek, 21 kwietnia 2005, 13:22
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 3 marca 2003, 03:17
Posty: 941
Lokalizacja: Gorlice / Londyn
Post 
Cytuj:
rezpraszam, cos mi nie gra
Zablokowano gosci by forum stało się przejrzyste, nieanonimowe i inne blebleble. Coniektorzy zapewniali, ze beda sie udzielali wylacznie, jesli pytajacym nie bedzie gosc.
Nie stało się nic z przewidywań. Forum, moim subiektywnym zdaniem stało się nudne. Pytania lamerskie są te same (wczesniej zadawali je goscie) ale teraz zadaja je zarejestrowani userzy. Roznica ? Wtedy byli goscie, ktorym sie chcialo odpowiadac, a teraz (zapowiadajacy się wtedy zarejestrowani milczą) nie ma komu, a jesli juz to w formie conajmniej nieprzyjemnej.


Jurass : to nie był jedyny powód zablokowania forum dla gości ... nie wiem czy sobie przypominasz akcje z podszywaniem się pod innych, pisania dziesiątek postów przez jedną osobę za każdym razem pod innym nickiem, które nawzajem się reklamowały itp itd... zablokowanie forum dla gości miało między innymi utrudnić dalsze tego typu praktyki ...

_________________
...według ostatnich sondaży CBOSu 40% polskich nastolatków optymistycznie patrzy w przyszłość, pozostałe 60% nie ma pieniędzy na narkotyki...
_________________
5D


czwartek, 21 kwietnia 2005, 13:30
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 16 lutego 2004, 02:30
Posty: 796
Post 
grzesiupa

PC - to pecet, czyli komputer
"...- przy wyłączonej kamerze - podłącz przewodem firewire PC z kamerą ......." co należy przeczytać jako "- przy wyłączonej kamerze - podłącz komputer z kamerą za pomocą przewodu firewire i karty firewire "

firewire - to karta do łączenia komputera z kamerą (powinna znajdować się w komputerze), jeżeli nie masz takiej karty (takiego gniazda), to musisz sobie dokupić - cena około 70-100 zł

PS. Z tej kamery jak najbardziej można zgrać film na PC, ale jeżeli możesz tą kamerę jeszcze zwrócić, to zrób to, dlatego że:
- nie jest to rewelacja (łagodnie mówiąc)
- dość dużo zapłaciłeś za ten model (to także dyplomatyczne sformułowanie)

_________________
Zapomniał wół , jak cielęciem był !


czwartek, 21 kwietnia 2005, 23:51
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL