Teraz jest poniedziałek, 16 lipca 2018, 12:59




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 SONY POLAND ODMAWIA USUNIĘCIA USTERKI-BARDZO PROSZĘ POMÓŻCIE 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Dołączył: poniedziałek, 19 września 2005, 17:08
Posty: 1
Lokalizacja: LUBIN
Post SONY POLAND ODMAWIA USUNIĘCIA USTERKI-BARDZO PROSZĘ POMÓŻCIE
Jestem posiadaczem kamery cyfrowej SONY DCRTRV 14E i mam ogromny problem związany z naprawą usterki w mojej kamerze przez SONY POLAND. Nie działa mi złącze DV (czyli nie mogę zgrać na komputer materiału filmowego). Posiadam karte gwarancyjną extra, którą sobie wykupiłem i na tej podstawie wysłałem kamerę do Sony Poland do Warszawy z zamiarem, iż usterka zostanie usunięta. Po 3,5 tygodniach czekania na kamerę otrzymałem sprzęt nie naprawiony z protokołem naprawy na którym pisało:
UWAGA-Uszkodzenie złącza DV spowodowane jest przez urządzenie zewnętrzne, możliwa jedynie naprawa odpłatna (naprawa poza granicami kraju modułu VC, koszt wstępny ok. 1500 zł.)
Po telefonicznym porozumieniu się z Sony Poland dowiedziałem się, że winą mojej usterki jest prawdopodobnie komputer (niby skoki napięcia), które spowodowały,że złącze przestało działać. Zaznaczam , że po oddaniu kamery do Sony Poland miałem 4 godziny materiału filmowego z wakacji i w międzyczasie zgrywałem wszystko przez kamerę SONY DCRTRV 33E i wszystko działało ok i mało tego podłączałem również kamerkę JVC dla własnego spokoju i również działała bez problemu. Wniosek z tego , że karta FIREWIRE i kabel działa bez zarzutu. Bardzo prosze o jakąś podpowiedz co mam robić? Przecież tak kolosalny koszt naprawy jest dla mnie szokujący tym bardziej, że ja jako użytkownik powinienem bez problemu podłączyć kabelek pod kamerką i powinno wszystko działać, a jeżeli jest coś nie tak to po to przecież wykupywałem tą cholerną gwarancje extra ,żeby mi SERWIS usterkę usunął. Naprawdę bardzo proszę o wasze opinie, z góry bardzo dziękuje i nie życzę nikomu takiej sutuacji.


poniedziałek, 19 września 2005, 18:21
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: niedziela, 9 stycznia 2005, 23:53
Posty: 88
Lokalizacja: Bydgoszcz GG 1646993
Post 
Witam
Napisz do rzecznika praw konsumenta załącz ten protolół co Sony ci wystawił, dobrze było by gdyby jakiś servis komputerowy sprawdził kompa i wystawił ci zaświadczenie że komputer i karte masz sprawną i niemogło to spowodować uszkodzenia kamery. Najprawdopodobniej sprawa skończy się w sądzie. Ja skończyłem sądzie przeciwko Idei bo też mi niechcieli telefonu naprawić ale sprawe wygrałem. I oile starczy ci sil na przepychanki papierkowe i prawne to sprawe wygrasz.
Pozdrawiam

_________________
http://www.wideoforum.xt.pl


poniedziałek, 19 września 2005, 19:27
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 16 lutego 2004, 02:30
Posty: 796
Post 
Marcin W. - mogę tylko kciuki za ciebie trzymać. Bo SONY w tej kwestii (uszkodzone FIREWIRE) jest podobno wyjątkowo wredną firmą. Czas przełamać lody i pokazać molochowi, że my, zwykłe pospólstwo, także czasami mamy rację.
Ewentualnie kup najgorszą (najtańszą) kamerę innej firmy w celu tylko i wyłącznie zgrywania filmów. W Jeleniej Górze widziałem Canona 700i za 999 zł. Tańszy niż naprawa.

_________________
Zapomniał wół , jak cielęciem był !


poniedziałek, 19 września 2005, 22:18
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: wtorek, 16 marca 2004, 21:00
Posty: 22
Lokalizacja: Łódź
Post 
Tragedia Panie tragedia, ale mam znajomego, ktory do niedawna pracowal w Sony i mowil mi, ze od kiedy Sony przejelo firme AIWA to zrobila sie straszna tragedia zarowno dla klienta jak i dla pracownikow i od kilku tygodni juz pracuje w konkurencji. A co do sprzetu to moglbys oddac tez kamere do niezaleznej ekspertyzy, ale to kosztuje i to sporo, a jedyne pocieszenie, ze jak sprawe wygrasz to Ci to kaske musza oddac, ale gdybys nie daj Boze przegral to jestes w plecy....


wtorek, 4 października 2005, 21:56
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: czwartek, 10 lutego 2005, 03:48
Posty: 145
Lokalizacja: Grudziądz
Post Re: SONY POLAND ODMAWIA USUNIĘCIA USTERKI-BARDZO PROSZĘ POMÓ
Jezeli naprawa jest gwarancyjna, mogles nie odbierac kamery, poniewaz na naprawe jest 14 albo 21 dni, powinienes zarzadac zwotu pieniedzy co jest zgodne z obowiazujacym prawem w Polsce i mialbys z glowy. Ja tak robie, ostatnio oddalem toster, "omsknelo" im sie o jeden dzien, ale wolalem miec znowu nowy, a nie naprawiony - kase oddali, kupilme taki sam w innym sklepie.

_________________
Bartosz Supcziński


środa, 5 października 2005, 23:48
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL