Teraz jest sobota, 21 lipca 2018, 09:54

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 PROSZE O POMOC, ZGRANIEZ KAMERKI NA KOMPA, WAZNE!!!!!! 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post PROSZE O POMOC, ZGRANIEZ KAMERKI NA KOMPA, WAZNE!!!!!!
JESTEM TOATLNIE ZIELONY JESLI CHODZI O ZGRANIE NA KOMPA , MAM KAMERKE PANASONIC NV-DS29EG, NIE MAM KABLA FIREWIRE, I NIE MAM KARTY DO TEGO , ALE ODOBNO DA SIE ZGRAC POPRZEZ USB. W KAMERCE JEST JAKIES GNIAZDO Z NAPISEM PC, JEST OKRAGLE I WYGLADA JAK MINIJACK. WIEC MAM PYTANIE CZY DA SIE ZGRAC NA KOMPA Z TEJ KAMERKI POPRZEZ USB I JAKIE UZYC PROGRAMIKU??????

BARDZO PROSZE O DOKŁĄDY OPIS CO I JAK.

BARDZO DZIEKUJE ZA WSZYTSKIE ODPOWIEDZI.

poniedziałek, 3 października 2005, 12:48
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Czy podjałeś na początek tak ciężki "wysiłek" aby przejrzeć archiwum tego forum i skorzystać z wyszukiwarki :twisted: czy to już było za trudne? 8O

poniedziałek, 3 października 2005, 13:23
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post ..
Niestety zostaje ci Fire Wire z kablem - koszt 50zł
Przez USB mają możliwosc niektóre kamery wyposażone w USB 2.0 od modelu GS-75 wzwyż, chyba nie wszystkie, tylko te najnowsze.
Napewno w GS75 się da bo tak właśnie zrzucam z pełną jakością DV.
Ale w instrukcji do w/w kamery jest to jasno wyjaśnione.
GS35 nie ma takiej mozliwości więc DS29 tymbardziej.

poniedziałek, 3 października 2005, 13:49
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Czy podjałeś na początek tak ciężki "wysiłek" aby przejrzeć archiwum tego forum i skorzystać z wyszukiwarki :twisted: czy to już było za trudne? 8O
no chyba nie liczyłeś, że ktoś piszący cały tekst z wciśniętym shiftem (pewnie dlatego tyle błędów) jest zdolny do korzystania z wyszukiwarki :twisted:

poniedziałek, 3 października 2005, 14:34
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

No to może powinien zacząć od tego: http://prace.sciaga.pl/31180.html :wink:

poniedziałek, 3 października 2005, 16:24
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec