Teraz jest czwartek, 21 czerwca 2018, 10:29

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Sony HVR-A1E 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Sony HVR-A1E
Proszę o wszelkie opinie na temat kamery HVR-A1E. Jestem amatorem i chcę się upewnić czy wybieram dobrą kamerę. Chcę wydać do 10.000 PLN. Zamierzam robić filmy do celów reklamowych (na nośnikach DVD, VCD, do zamieszczania w Internecie, do prezentowania na dużych monitorach w czasie targów) i reporterskich (praca w różnych warunkach, newsy dla telewizji). Czy jest jakaś inna kamera w tej cenie, którą należy wziąć pod uwagę? Każda uwaga jest dla mnie cenna, zwłaszcza od osób, które już pracowały na HVR-A1E.

wtorek, 15 listopada 2005, 10:50
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Obrazek
(Cyt)"HVR-A1E to wyjatkowa obudowa, posiada różnorodność funkcji, format 4:3, oferuje zawartosc HDV na 1080 liniach. Możliwość wyboru formatu HDV, DVCAM czy DV, posiada czujnik CMOS o 2.969 Megapikselach.
HVR-A1E nie ogranicza się do video, daje możliwość zdjec z 2.8 Mb (1920x1440 pikseli).
Posiada mikrofon stereo, 2 wejscia XLR na zewn. mikrofon."

--
Zastanawiam się tylko czy z powodu zastąpienia 3CCD pojedyńczym CMOSem jakość obrazu znacznie się pogorszyła...

Obrazek
To jest HC1.

Uważam ze jest to identyczna kamera jak HC1 tylko zmieniono magnetowid miniDV na DVcam - niby dużo, ale nie poprawi to jakości obiektywu, czujnika CMOS.
Obrazek

Test kamery HC1 masz tutaj http://www.videozona.ru/video_tests/sonyhc1/

A nie lepiej zamiast kiepskiej kamery HDV kupić dobrą DV?
Pozatym wydaje mi się że FX1 (i niedługo następca FX2) ma ładniejszy obraz od powyższych (ma 3CCD). A cena "tylko" :) dwa razy wyższa. No ale chcesz się profesjonalnie zajmować filmowaniem. Musisz potestować - znajdź jakąś firmęsprzedającą kamery w któej mógłbyś nakręcić kilka filmików i zobacz co sięlepiej będzie nadawać do twoich potrzeb.

wtorek, 15 listopada 2005, 11:31
Bywalec
Bywalec