Teraz jest czwartek, 15 listopada 2018, 21:06




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 Co wybrać? 
Autor Wiadomość
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: wtorek, 21 lutego 2006, 17:40
Posty: 63
Post Co wybrać?
Witam

Chcialbym kupić amatorską kamerę ale reprezentującą już jakiś poziom.

Na uwadze mam 3

1)PANASONIC NV-GS75

2)PANASONIC NV-GS180

3)PANASONIC NV-GS140

Pozostaje pytanie czy amatorowi starczy 75? Może jednak lepiej kupic jej następce czyli 180, jednak tu już przeskok na 140 na aukcjach to kilkadziesiąt złotych... CO zrobic?
Może widzicie jakąś alternatywę do wymienionych powyżej modeli a jeżeli nie to co brac?
Pozdrawiam


środa, 22 lutego 2006, 13:32
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 5 lutego 2006, 19:52
Posty: 323
Post 
Jak dla amatora to zupełnie wystarczy NV-GS75 , między 75 a 80 nie ma prawie żadnej różnicy ...

PS.Denerwuje mnie to że większość o wiele bardziej sie na mnie zna , ale to ja tylko tak miły jestem żeby komuś pomóc :x Nikt tu nie zagląda ?

to nie do ciebie szymon jak coś :wink:


środa, 22 lutego 2006, 16:17
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: wtorek, 21 lutego 2006, 17:40
Posty: 63
Post 
O stary znajomy :wink:
Hy hy jeszcze troche i bedziemy razem wódke pic :mrgreen:


środa, 22 lutego 2006, 16:51
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: czwartek, 16 lutego 2006, 21:53
Posty: 3
Lokalizacja: Poznań
Post 
witam
dołączam się do pytania
mam na oku nv-gs75 i nv-gs180
czy gs180 różni się od gs75 tylko przetwornikiem (i rozdzielczością wykonywanych zdjęć), czy może są inne zmiany?


środa, 22 lutego 2006, 17:40
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 5 lutego 2006, 19:52
Posty: 323
Post 
może i racja że 80 jest troche lepszy od 75 ale raczej nikt nam tego nie potwierdzi znając to forum :mrgreen:


środa, 22 lutego 2006, 17:43
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: wtorek, 21 lutego 2006, 17:40
Posty: 63
Post 
Chłopaki musimy walczyc o tą odpowiedz ;) hyhy
Moze ktos sie znajdzie kto pomoze...

Własnie siedziałem na stronie Panasonica i kamery te mają wszystko to samo poza
1)Wyglądem- według mnie 180 ladniejsza (kwestia gustu)
2)Rozdzielczosc tu 3x540.000 a tu 3x800.000 kolejny raz wygrywa 180...

Zdjęcia mnie nie interesują od tego mam lustrzanke, kamera nie sluzy do pstrykania fotek tylko do kręcenia filmu ;p

Na chłopski rozum wydaje sie ze 180 jest lepsza niz 75 tylko jaka jest prawda wie tylko ten kto sie zna na tym, niestety nie ma ochoty nam odpowiedziec na nurtujące nas pytania...

Pozdro


środa, 22 lutego 2006, 17:49
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 5 lutego 2006, 19:52
Posty: 323
Post 
tak wogóle w sieci sporo znalazłem o gs-75 a gs-80 prawie nic ? ciekawe czemu... :|

EDiT : Ale ja głupi jestem przecież to jest GS-180 a nie 80 :D

PS.Jak juz zaspamiłem nie potrzebnie to chociaz spytam sie o cos ale pewnie i tak nikt nie odpowie :mrgreen: Jak duża jest ta kamera gs180 bo wyglada na dosc obszerna :? mi zalezy by kamera była mała i nie wiem


środa, 22 lutego 2006, 17:58
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: wtorek, 21 lutego 2006, 17:40
Posty: 63
Post 
Siema Ziomal
No wymiary amsz przeciez podane np na stronie panasonica czy sklepów internetowych, jezeli chodzi o wielkosc niczym nie rozni sie od 75... Zastanawia mnie tylko dlaczego nikt nie chce nam pomóc... :evil:


środa, 22 lutego 2006, 18:30
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: środa, 22 lutego 2006, 16:56
Posty: 7
Post 
jaka jest różnica między kamerą panasonic nv-gs35 a nv-gs27 którą warto kupć

[ Dodano: Sro Lut 22, 2006 6:44 pm ]
jaka jest różnica miedzy kamerą panasonic nv-gs27 a nv-gs35


środa, 22 lutego 2006, 18:30
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: wtorek, 21 lutego 2006, 17:40
Posty: 63
Post 
Wiesz akurat w tym nie siedze poczytaj na stronie Panasonica tam masz wszystko napisane.Seria 27 jest chyba nowsza.

Swoją droga powiem Wam,że raczej wezme PANASONIC NV-GS 180 pozdro! 8)


środa, 22 lutego 2006, 18:51
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL