Teraz jest poniedziałek, 16 lipca 2018, 16:36




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 STATYW DO PANASONIC GS180 
Autor Wiadomość
Stały bywalec
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 31 października 2005, 14:31
Posty: 92
Lokalizacja: Gdańsk
Post STATYW DO PANASONIC GS180
nie mam pojecia jak kupic statyw do tej kamery przez net - w sensie jaki to typ ma byc?

np czy taki statyw moze byc ? http://sklep.fotojoker.pl/produkt.php?id=9430

czy bedzue dobry? czy dodatkowo musze cos jeszcze kupic?

co mi polecacie?

dzieki za pomoc !!

_________________
---------------------------
Panasonic NV-GS180EP
http://dzentelman.com/
http://www.dzentelman.com/teledyski
GG 4330030
dzentelman@NOSPAMwp.pl
http://dzentelman.wordpress.com/files/2 ... -ver-2.jpg
---------------------------


środa, 22 lutego 2006, 19:59
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: wtorek, 21 lutego 2006, 17:40
Posty: 63
Post 
Siema
Chce kupić tą kamerkę.Jakie wrażenia z użytkowania? Pozdro!


środa, 22 lutego 2006, 20:47
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 31 października 2005, 14:31
Posty: 92
Lokalizacja: Gdańsk
Post 
bardzo pozytywnie.. choc na pewno trzeba sie podszkolić w ustawieniu dobrze parametrów aby uzyskac efekty na jakie stać ten sprzet... jakość bardzo dobra.. im lepsze swiatło tym piękniej... naturalne kolory... gorzej jest w ciemności.. ale to moze jeszcze nie umiem odpowiednio jej ustawic :) nie narzekam!:-)


noo ale co z tym statywem ? :-)

_________________
---------------------------
Panasonic NV-GS180EP
http://dzentelman.com/
http://www.dzentelman.com/teledyski
GG 4330030
dzentelman@NOSPAMwp.pl
http://dzentelman.wordpress.com/files/2 ... -ver-2.jpg
---------------------------


czwartek, 23 lutego 2006, 00:03
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: czwartek, 13 października 2005, 22:42
Posty: 52
Post 
no kolego, to jeden z najgorszych statywów jakich mogłeś wybrać... (serio)
Moja rada nie kupuj statywu z netu , pójdź do sklepu pooglądaj sprawdź, wtedy też zobaczysz ile warte są statywy za 100- pare złotych.....
Po co masz być niezadowolony.....

_________________
MediaStudio Pro


czwartek, 23 lutego 2006, 00:06
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: wtorek, 21 lutego 2006, 17:40
Posty: 63
Post 
Z tego co wiem to dobre statywy robi firma Manfrotto...


czwartek, 23 lutego 2006, 00:33
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 29 marca 2004, 20:29
Posty: 391
Lokalizacja: Poznań
Post 
Dobry statyw do filmowania to ponoć wydatek ok. 1000 zł.
Do amatorskiego użytkowania bez problemu nadają się statywy za ok. 100 zł. Na Allegro znajdziesz sporo takich. Początkowo przeraziła mnie oporność głowicy. Jednak po dość mocnym rozruszaniu jej, chodzi przyzwoicie.
http://miniurl.pl/6946
http://allegro.pl/item87225889_statyw_v ... kosc_.html

Tylko do opisów tych aukcji podchodź z dystansem :lol:

_________________
AntHus
http://www.kosakowscy.pl
http://www.kronikababusia.prv.pl


czwartek, 23 lutego 2006, 11:44
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: poniedziałek, 7 lutego 2005, 20:47
Posty: 35
Post 
szczerze to zalezy jaki potrzebujesz statyw! zalezy do czego! ja posiadam 2 statywy:
1)First - Tripod C3530 normalny! kosztowal okolo 110zł i w sumie jest dobry tylko troche przeskakuje podczas ruszania! ale mam juz na to patent :) hehehe
2) wlasnie kupilem statyw naramienny
http://www.statywy.com/index.php?action=sklep&pID=121

i z tego jestem zadowolony!! ale to juz sam musisz wiedziec jaki potrzebujesz :)

pozdrawiam
slo


czwartek, 23 lutego 2006, 15:13
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: piątek, 13 maja 2005, 10:49
Posty: 336
Lokalizacja: Kraków
Post 
Witam
First'a raczej bym odradzał ze względu na jakość wykonania. Poszukaj jakiegoś przyzwoitego Valbon'a lub Bilore. Wybierz się do sklepu i dokładnie wymacaj statywy, jak się rozkłada, składa, jak pracują mechanizmy obrotowe - płynność ruchu, itd.
Pozdrawiam

_________________
NV-GS75; FS Amilo Pro V7010; UVS 8.0


czwartek, 23 lutego 2006, 18:23
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 31 października 2005, 14:31
Posty: 92
Lokalizacja: Gdańsk
Post 
Dzieki panowie za informacje! Udam sie do sklepu osobiscie i sprawdze co i jak. Statyw potrzebny w teren ale w mieszkaniu też moze sie przydać. Za taka cene ok.100zł to chyba nigdy kazdy do konca zadowolony nie bedzie.. ale od czegos trzeba zacząć.. dla mnie amatora mam nadzieje ze wystarczy :)


dzieki ! pozdro!

_________________
---------------------------
Panasonic NV-GS180EP
http://dzentelman.com/
http://www.dzentelman.com/teledyski
GG 4330030
dzentelman@NOSPAMwp.pl
http://dzentelman.wordpress.com/files/2 ... -ver-2.jpg
---------------------------


czwartek, 23 lutego 2006, 18:40
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL