Teraz jest wtorek, 13 listopada 2018, 04:47




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
 Problem z Canon MV700 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Dołączył: sobota, 25 marca 2006, 07:46
Posty: 1
Lokalizacja: Otwock
Post Problem z Canon MV700
Posiadam od prawie 2 lat kamere Canon MV700. Do tej pory sprawował się bez zarzutu. Niestety wczoraj coś się zepsuło. Kiedy odpalam kamerę w trybie nagrywaia zamiast obrazu widać kreski i obraz tak jak by był zamglony. Co zresztą widać na załączonych zrzutach. Jak myslicie czy to coś poważnego? Dodam tylko że wszystkie pozostałe opcje działają, np zmieniam na sepie ... i widać że kolor jest zmieniony, odtwarza również bez problemu to co zostało nagrane na taśmie wcześniej. Pierwszy zrzut jest z normalnego obrazu, a drugi z przesłoniętego wizjera (powinno być zupełnie ciemno)



Pozd.
Michał

[ Dodano: Pon Lip 24, 2006 1:12 am ]
Niestety nikt mi nie odpowiedział. Ale postanowiłem opisać swoją historie, być może komuś ona pomoże.
Wiec naczytałem się na tym forum i nie tylko masę nieprzychylnych komentarzy na temat serwisu Canona w W-wie. Wiec postanowiłem udać się do jakiegoś speca od. Wiec zawitałem do Pana na Solcu. Był bardzo miły powiedział że prawdopodobnie to przetwornik obrazu, i coś takiego dzieje się albo po upadku kamery albo po zamoczeniu ( u mnie nic takiego nie wystąpiło). Pan powidział że się odezwie. Przez 2 tygodnie nie dzwonił, wiec zadzowniłem ja. Powiedział że nie jest w stanie nic zrobić, bo części można dostać tylko przez serwis producenta a to koszty niebagatelne. Wiec już zaczełem psioczyć na markę Canon, i pluć sobie w brodę żę nie wybrałem np Sony. Ale postanowiłem wybrać się do tak źle ocenianego serwisu Canona, tym bardziej że wycena miała być za free. Zawiązłem sprzęt, miła Pani powiedziała że to prawdopodobnie przetwornik obrazu, ale musi to zobaczyć expert i dopiero będzie wycena. Przy czym jeśli to faktcznie przetwornik to wymiana jest na KOSZT PRODUCENTA (pewne jakaś wada fabryczna tego maodelu). Myślałem że się przesłyszałem, bo przecież gwaranacja skończyła się prawie rok temu. Ale po dwóch tygodniach otrzymałem wpełni sprawną kamerę i zrobioną za free. Wiec morał jest taki, że najpierw trzeba lecieć ze sprzętem do serwisu producenta, a dopiero jak krzykną jakąś mało rozsądną cenę to szukać tańszego rozwiązania, ja jeśli bym tak zrobił miałbym naprawioną kamerkę 2 tygodnie szybciej, i nie straciłbym zaufania do marki Canon, które po naprawie za free po gwarancji wzrosło podwójnie.


sobota, 25 marca 2006, 07:56
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL