Teraz jest środa, 18 lipca 2018, 22:19




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 kamera HDR-HC! a HVR-A1E 
Autor Wiadomość
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: poniedziałek, 4 sierpnia 2003, 09:00
Posty: 65
Lokalizacja: Opatów
Post kamera HDR-HC! a HVR-A1E
Jak w temacie posiadam kamerke tylko ze nie wiem jaka to jest niby wszystko łatwe ale nie tak do konca gdyz co prawda pisze na niej pod spodem HVR-A1E ale jest ona bez osłony na obiektyw i bez mikrofonu oraz i tu nie wiem jak to sie nazywa (taki box przy mikrofonie podobny jak przy PD-170 moze ktos wie jak to sie nazywa)jak przesłalem zdjatka do serwisu sony w Katowicach to napisali mi ze to jest HDR-HC1 i zgłupialem. Czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia jaka to jest kamerka aha bylbym zapomnial problem jest jeszcze taki ze na wyswietlazcu nie moge tego sprawdzic bo panel dotykowy jest zepsuty do naprawy sie tylko nadaje, sprzet kupilem okazyjnie wiedzac co jest w nim zepsute.Na oko to widac ze HDR-HC1 nie ma "gorącej stopki" a ktora ma A1E moja ma czy to jest jedyna roznica tak na oko ktora odroznia te dwie kamerki, chodzi mi o uchwyt do ktorego jest podlaczany mikrofon. Bardzo bym prosil o wszelkiego rodzaju opinie jesli jeszce by ktos wiedzial gdzie mozna dokupic te brakujace czesci tak aby ona wygladala tak jak na zdjeciach to juz bylby szczt wszystkiego
http://forum.swiatobrazu.pl/dv/viewtopi ... ght=hdrhc1
link dla porownania moge takze przeslac moje zdjecia kamerki
Z gory dziekuje za pomoc

[ Dodano: Pon Mar 27, 2006 5:46 pm ]
Naprawdę nikt nie jest mi w stanie pomoc jeszcze raz prosze pomozcie

[ Dodano: Pon Mar 27, 2006 5:48 pm ]
No naprawde nikt nie jest mi wstanie pomoc jescze raz prosze pomozcie


niedziela, 26 marca 2006, 12:04
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: niedziela, 25 grudnia 2005, 15:55
Posty: 211
Lokalizacja: waw
Post 
wg mnie jest to HVR-A1E- zwroc uwage na to, ze HC1 nie moze nagrywac w DVCAMie. Osobiscie bym nie wierzyl w opinie "profesionalnych znawocow z serwisu w Katowicach" tylko tabliczce znamionowej, na spodzie kamery. Swoja droga to zeby kupi tak okrojona wersje A1E i to jeszcze z usterka, to cena musiala byc naprawde niska. Co do czesci nie pomoge. Wydaje mi sie, ze moglbys poszukac na zagranicznych serwisach aukcyjnych (ebay.com, .de, .uk) jakiejs uszkodzonej kamerki (moze byc przeciez nawet w NTSC) i od niej wziac czesci. Tak z dwoch zlozyc jedna. Zawsze mozesz jeszcze probowac kupic orginalne czesci, zadzwon np. do BEiKSu, ale spodziewaj sie kwot wysokich. Mam pytanie, jak sprawuje sie w praktyce czujnik CMOS? Jest lepszy od 3 przetwornikow 1/3 cala?? Moze masz jakies zrzuty?

Pozdrawiam i zycze powodzenia
Maciej.


poniedziałek, 27 marca 2006, 19:36
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: poniedziałek, 4 sierpnia 2003, 09:00
Posty: 65
Lokalizacja: Opatów
Post 
Dzieki Maciejooo za odpowiedz jak chodzi o czujnik CMOS nie posiadam takich zrzutow gdyz jak pisalem kamerka jest popsuta a ustawiona jest narazie na HDV i nie moge przestawic na DV sam jestem bardzo ciekawy jak sie spisuje .Cena rzeczywiscie byla wrecz smieszna dlatego ja kupilem. A wiesz moze jak sie nazywa ten box przy mikrofonie i czy jest do kupienia ??


poniedziałek, 27 marca 2006, 21:52
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL