Teraz jest czwartek, 15 listopada 2018, 02:09

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
 Panasonic NvGS 27 , 75 a 180 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Panasonic NvGS 27 , 75 a 180
Mam problem potrzebuję kamery do uzytku domowego - głownie filmowania mojego synka.
Czy jest sens zapłacić ok 700 zł wiecej za 180 lub 75 niż za nowy 27 ktory kosztuje ok 1250. Czy warto wydac tą kasę tylko dla 3CCD?
Jestem amatorem proszę o rade. Dwa lata temu kupiłem aparat Canon 75A z a1500 zł - miał kilka bajerów. Teraz najtanszy model za 500 zł jest od niego lepszy (z wiekszości funkcji nie korzystałe, chociaż wydawało mi się ze bede ich używał). Załuje ze nie kupiłem wtedy jakiegos modelu za 750 zł a nie 1500 zł. Nie chcę popełnić tego samego błedu z kamerką.
Potrzebuje jej tylko do nagrywania (plener lub w domu) zgrywania w dobrej jakości na CD. Oczywiście czym lepsza jakośc obrazu i dzwieku tym lepiej, ale czy te roznice sa wogole zauwazalne? Czy ten najtanszy model jest wystarczajacy dla moich potrzeb?
Proszę o porade.

czwartek, 6 kwietnia 2006, 22:36
Stały bywalec
Stały bywalec

Piszesz, że im lepsza jakość obrazu i dźwięku tym lepiej- no fakt, ale zapewne zdajesz sobie sprawę, że wiąże sie to z "lepszą" ceną :lol: NIe jestem profesjonalistą by doradzać w tej kwestii, ale ja wolałbym dołożyc nie 700zl jak piszesz a kolo 300zl i miec używaną nv gs75 oczywiście warto zwrócic uwagę na stan w takim przypadku.Na Allegro nowe kosztują już od 1700zl więc warto rozejrzeć się za uzywaną, niektórzy mają te kamerki od dłuższego czasu a i tak sprzęt przeleżał w szafie wiec jak nowy.Uważam, że obraz z takiej kamery bedzie dużo lepszy.Czytałem wiele, że obraz z najtanszych Panasów jest badziewny i przegrywa z konkurencją.Jak pisałem nie jestem profesjonalistą, piszę co słyszałem i własne odczucia.
Pozdrawiam :wink:

czwartek, 6 kwietnia 2006, 23:30
Stały bywalec
Stały bywalec