Teraz jest poniedziałek, 22 października 2018, 18:34

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 właściciele TRV-25/27 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post właściciele TRV-25/27
Witam wszystkich.Interesują mnie opinie ludzi którzy są właścicielami w/w
kamer,czy warta jest swojej ceny.POZDR.

niedziela, 23 marca 2003, 14:03
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Kamera Sony TRV27E
Witam!
Właśnie nabyłem kamerę miniDV Sony TRV27E i jestem po kilkutygodniowym okresie eksplatacji. Kamera sprawuje się znakomicie. Ze względu na koszty planowałem kupić model TRV18 lub najwyżej TRV25 ale po zapoznaniu się fizycznie ;-)) z obydwoma tymi modelami i TRV27 doszedłem do wniosku, że jednak model TRV27E jest z nich najlepszy i wart swej ceny. Nie jestem profesjonalistą w dziedzinie video - specjalizuję się raczej w informatyce ale z praktyki videoamatora mogę powiedzieć, że najbardziej przypadło mi w TRV27E to, że ma 3,5 calowy kolorowy wyświetlacz LCD (większość kamer ma wyświetlacze 2,5 calowe) co ogromnie pomaga w filmowaniu (wizjera prawie nie używam, jest dużo mniej praktyczny). Druga zaleta kamery TRV27E to obecność wszystkich możliwych wejść i wyjść: DVin/out, analogin/out, s-videoin/out, usb. Kupiłem już kontroler firewire (firmy Mint od razu z kabelkiem DV i oprogramowaniem Ulead za jedyne 75zł co nie jest ceną wygórowaną biorąc pod uwagę ceny firmowych kontrolerów firewire). W modelu TRV18 nie ma wejścia DVin nie mówiąc już o pozostałych, no i LCD jest 2,5 cala. W TRV25 jest co prawda już wejście DVin ale nadal LCD jest 2,5 calowe. Kamera TRV27E bardzo dobrze leży w ręku co przy dłuższym filmowaniu nie jest bez znaczenia. Matryca ma 1070 tyś. pixeli brutto (ok. 700 tyś. netto) co również wpływa na jakość obrazu (większość kamer ma standardowe 800 tyś. pixeli brutto). W trybie foto - ogólnie mówi się, że kamerą nie można zrobić dobrego zdjęcia - byłem mile rozczarowany jakością zdjęć. Robiłem zdjęcia w plenerze i wyszły całkiem ładnie (w najwyższej