Teraz jest poniedziałek, 16 lipca 2018, 14:44

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Czym przechwycić, obrobić i skopiowac na dysk twardy ?? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Czym przechwycić, obrobić i skopiowac na dysk twardy ??
Witam. posiadam kamere Panasonic NV-GS37. Zakupilem karte FireWire razem z kablem i programem Ulead VideoStudio 8. Po podłaczeniu kamery do kabla komputer wszystko wykrywa i kamera pojawia sie w Mój komputer. Mam następujące pytanie. Jaki program jest najlepszy do przechwycenia i obróbki filmu z kamery a potem do zapisania tego filmu na dysku? Słyszałem tez że film o długości 1h zajmuje ponoć 15gb, kolejne moje pytanie to czym go skompresować zeby zajmował jak najmniej na dysku. Jestem nowicjuszem i prosze o wyczerpującą odpowiedź. Z góry dziękuje i pozdrawiam Maciek

piątek, 11 sierpnia 2006, 14:44
Moderator
Moderator

Najlepsze są poza horyzontem sensowności zakupu przez amatora, więc zajmij sie na początek tym co masz. Jest całkiem dobry. Godzina filmu w DV faktycznie zajmuje 13 GB, ale jeżeli możesz sobie na to pozwolić, to montuj film w tym właśnie formacie i dopiero gotowy projekt zkompresujesz do rozmiaru płytki DVD, przy jej wypalaniu.
Siłą rzeczy odpowiadam skrótowo, ale szerzej już te tematy na forum były omawiane.
pozdrawiam

PS Gdyby język był problemem, to zajrzyj do tego linka , jest w nim Ulead po polsku. Gdyby język problemem nie był to zajrzyj do tego linka , jest w nim "mały" Sony Vegas i tak by można ciągnąć... :wink:

piątek, 11 sierpnia 2006, 15:26
Nowy
Nowy

dobra, ale od czego zaczac?? jak zgrac cały film (60 minut) na dysk. nie wiem jak to zrobic w VideoStudio.

piątek, 11 sierpnia 2006, 16:13
Bywalec
Bywalec

Post Re: Czym przechwycić, obrobić i skopiowac na dysk twardy ??
maciekmaciek napisał(a):