Teraz jest wtorek, 16 października 2018, 12:15

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Panasonic NV GS 280 czy Sony DCR SR 50E 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Panasonic NV GS 280 czy Sony DCR SR 50E
Witam,
Chce kupic kamerę a jestem totalnym amatorem ( to bedzie 1 moja kamera).Podpowiedzcie, która z wyżej wymienionych kamer jest lepsza.
Pozdrawiam

czwartek, 7 grudnia 2006, 23:29
Nowy
Nowy

Zdecydowanie Soniak z twardym dyskiem, niedługo prawie wszystkie sprzęty domowe bedą miały wbudowane twardziele.

piątek, 8 grudnia 2006, 11:33
Moderator
Moderator

Nie podejmuje się polemiki z wróżbą co jeszcze będzie miało dysk twardy, ale na czym kolega opiera przekonanie o wyższości kamer z twardym dyskiem, to naprawdę nie wiem.

piątek, 8 grudnia 2006, 11:46
Nowy
Nowy

Ostatnio też miałem dylemat co kupić. Też podobnie jak Tobie podobał mi się Sony z dyskiem twardym. Jednak po przeszukaniu kilku forów i radzie jednego Pana Ryszarda zmieniłem zdanie.
Wklejam Ci odpowiedź jaką uzyskałem od Tego Pana:
"Jeśli chcesz otrzymać dobrą jakość – radzę mini DV. Jeśli chcesz filmy poddawać obróbce – tym bardziej mini DV. Tasiemka rejestruje film w pełnej rozdzielczości 720x576 pikseli ze strumieniem danych ok. 30000 kbps w formacie avi, najlepszym do montażu.
Jeśli jednak nie zależy Ci na montowaniu filmu i starannym przygotowaniu go do prezentacji – wybierz DVD. Wówczas otrzymasz film na płytce od razu gotowej do pokazu w postaci absolutnie oryginalnej, całkiem surowej, łącznie z błędami operatora, powtórkami i bez tła muzycznego. Film zapisany jest w formacie właściwym dla dvd, w nieedytowalnych plikach VOB. Można je przekonwertować na edytowalną (możliwą do montażu) postać mpeg2 z mniejszym niż avi strumieniem danych (VBR = 2000 – 9000 kbps). Film po montażu takiego materiału będzie miał jednak gorszą jakość od otrzymanego z pliku AVI.