Teraz jest niedziela, 22 lipca 2018, 10:59

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 POMOCY!Co wybrać ?Sony DCR-SR90E czy JVC GZ-MG505- parametry 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post POMOCY!Co wybrać ?Sony DCR-SR90E czy JVC GZ-MG505- parametry
Witam
Nikt do tej pory nie odpowiedział na moje wcześniejsze pytanie a jestem w kropce. Zdecydowałem się na zakup kamery z twardym dyskiem. Zależy mi na szybkim wypaleniu płyty DVD, bez obróbki. Jednak nie wiem która wybrać z tych obu umieszczonych w tytule. JVC posiada Przetwornik: 3CCD o rozdzielczości 1,33 MP, natomiast SONY Przetwornik Advanced HAD CCD 3,3 megapiksela.
Sugerować się markowym obiektywem w SONY czy przetwornikiem w JVC? Różnica w cenia to 600 zł droższa JVC. Nie znam się aż tak na parametrach i dlatego bardzo prosze o pomoc. Jeżeli ktoś z was posiada ktorąś kamerkę to prosze o informacje. Oczywiście interesuje mnie najlepsza jakość nagrania, wiem że kamerki HDD nie ciesza się w chwili obecnej powodzeniem, ale może ktoś mi doradzi w tej kwestii.
Będę wdzieczny.
Pozdrawiam wszystkich.

wtorek, 9 stycznia 2007, 23:36
Nowy
Nowy

Post Re: POMOCY!Co wybrać ?Sony DCR-SR90E czy JVC GZ-MG505- param
pablo.g napisał(a):
Witam
Nikt do tej pory nie odpowiedział na moje wcześniejsze pytanie a jestem w kropce. Zdecydowałem się na zakup kamery z twardym dyskiem. Zależy mi na szybkim wypaleniu płyty DVD, bez obróbki. Jednak nie wiem która wybrać z tych obu umieszczonych w tytule. JVC posiada Przetwornik: 3CCD o rozdzielczości 1,33 MP, natomiast SONY Przetwornik Advanced HAD CCD 3,3 megapiksela.
Sugerować się markowym obiektywem w SONY czy przetwornikiem w JVC? Różnica w cenia to 600 zł droższa JVC. Nie znam się aż tak na parametrach i dlatego bardzo prosze o pomoc. Jeżeli ktoś z was posiada ktorąś kamerkę to prosze o informacje. Oczywiście interesuje mnie najlepsza jakość nagrania, wiem że kamerki HDD nie ciesza się w chwili obecnej powodzeniem, ale może ktoś mi doradzi w tej kwestii.
Będę wdzieczny.