Teraz jest poniedziałek, 22 października 2018, 04:26

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 opinia Panasonic NV-GS27 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post opinia Panasonic NV-GS27
bardzo proszę o opinie na temat kamery Panasonic NV-GS27, nie jestem profesjonalistą, więc czy będę z niej zadowolony? na czym zapisywany jest obraz, na kasetkach czy karcie?
z góry dziękuję :)

sobota, 27 stycznia 2007, 13:42
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: opinia Panasonic NV-GS27
melon89 napisał(a):
bardzo proszę o opinie na temat kamery Panasonic NV-GS27, nie jestem profesjonalistą, więc czy będę z niej zadowolony? na czym zapisywany jest obraz, na kasetkach czy karcie?
z góry dziękuję :)

witam
o parametrach kamerki poczytasz tu:
http://www.google.pl zadając hasło: nv-gs27
pozdrawiam

sobota, 27 stycznia 2007, 15:19
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Mając pewne (takie sobie) doświadczenie z jednoprzetwornikowymi kamerami firmy Panasonic mogę powiedzieć w ciemno (ponieważ nie miałem tej kamery w rękach): nie kupuj jej, bo będziesz żałował.

niedziela, 28 stycznia 2007, 00:59
Nowy
Nowy

Post panasonic NVGS-27
Ta kamera nagrywa na kasetkach mini DV fajna sprawa do domowych warunkow nadaje sie zalezy ile oczekujesz od takiej kamery to nie jest kamera profesjonalna mam ja dwa tygodnie i pozostawia wiele do zyczenia ale nie jest zle. Tylko nie wiem dlaczego jak zgram film na komputer to film traci duzo na jakosci a jezeli ogladam go bezposrednio na TV to jest extra moze zly program uzywam no i zgrywam przez kabel DV jakies pytanka na dywers@poczta.onet.pl

niedziela, 28 stycznia 2007, 21:39
Moderator
Moderator

Post Re: panasonic NVGS-27
dywers napisał(a):
Tylko nie wiem dlaczego jak zgram film na komputer to film traci duzo na jakosci a jezeli ogladam go bezposrednio na TV to jest extra