Teraz jest czwartek, 21 czerwca 2018, 08:18

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Panasonic NV GS280 czy Sony DCR-HC96E? - amatorskie filmy 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Panasonic NV GS280 czy Sony DCR-HC96E? - amatorskie filmy
Witam i bardzo przepraszam na wstępie za wtórność. Sporo ostatnio czytałam na kilku forach o kamerach cyfrowych. Jednak technika idzie do przodu, ceny też nierzadko spadają więc chciałabym uzyskać najnowsze informacje. Mam już wprawdzie wyrobione zdanie na temat kilku modeli, ale chciałabym uzyskać Wasze opinie bo podkreślam, że w tym temacie jestem z punktu praktyki zielona. Mianowicie zastanawiałam się nad robieniem filmów amatorskich, w tym też drobnych dokumentów. Dlatego zaplanowałam zakup kamery, a że zawsze przy większym (jak na moją kieszeń) zakupie radzę się kolegów na forach, to i tym razem proszę o pomoc ( niestety w sklepach Panowie są często mniej zorientowani niż ja sama :/ ). Planowałam kupić kamerę do 2000zł, ale jeśli faktycznie warto, to mogę zainwestować do 2500zł.
Co do formy użytkowania to jak mówiłam wcześniej interesuje mnie przede wszystkim kręcenie amatorskich filmów, ale też jakiś drobnych filmików, spotów, imprez rodzinnych itd. Zapewne jeśli kupię kamerę, która nada się do drobnych filmów amatorskich, to tym bardziej do powyższych sytuacji.
Wiem, że warto zainwestować w 3CCD, ale ma to też swoje minusy. Jeśli dobrze zrozumiałam to 3CCD gorzej wypada przy gorszym świetle? Wnioskują z porównań GS280 z Sony HC96.

No i właśnie tu zaczynają się schody. Będę kręcić zarówno w otwartych przestrzeniach jak i w zamkniętych.
1. Biorąc powyższe pod uwagę w jaki model warto zainwestować?

Wiem, że dodatkowo trzeba dokupić kilka gadżetów. Statyw, torbę, akumulatory, kasety kupię natychmiastowo, lampy odłożę na później i choć nie jestem jakoś do nich przekonana to pewnie ciężko będzie nagrywać wieczorem przy zwykłym oświetleniu z żarówki.