Teraz jest czwartek, 15 listopada 2018, 16:52

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
 Pansonic nv-gs280 czy nv-gs500 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Pansonic nv-gs280 czy nv-gs500
Witam
chciałem zakupic kamere panasonic nv-gs180 ale jednak zdecydowałem sie kupic pananasa 280, jego cena na allegro to ponad 2200(w media markt 2800) zł a panasa 500 na allegro 3200 (w MM 4100 :D ) tak mnie nawet nie stac na gs280, wziołbym go na raty... ale doszedłem do wniosku ze jak kupowac sprzet to juz super :) (jestem amatorem) i czy warto poczekac nawet do konca roku zeby gs500 staniał ?? i czy kamery szybko tanieją ?? stanieje ponizej 2800 ?? pamiętam jak 2 lata temu nv-gs11 kosztował 2000 zł a teraz max 600
i czy jest taka wielka roznica miedzy 280 a 500 ?? czy moze lepiej kupic 280 i zupradgeowac kompa ?? mam bardzoooo slabego

procek: amd duron 1200
ram: 128 sdram
karta: geforce 2
dysk 40 GB

więc niewiem.. a moze nie brac sie za głupie raty i płacic % tylko kupic nv-gs180... prędzej by było mnie na niego stac... tylk ze kamerka nie była by juz na długie lata... :/ a na optycznym stabilizatorze i leica dicomar bardzo mi zalerzy ....wiem jak kiedys kupiłem cos i załowałem ze nie dopłacicłem więcej zeby kupic cos lepszego :(

aha boje sie jeszcze nowego panasa nv-gs320 który ma byc zastępca niewiadomo kogo.... juz wszedł na rynek ale oglądałem go to sie zasmuciłem brak manualnej ostrosci a dla mnie to porazka (nigdy nie miałem kamery cyfrowej ale nie wyobrazam sobie brak manualnej ostrosci ;/ posiadałem kamerki analogowe) czyli wejdzie nowy panas i znowu stare usuną z rynku jak w przypadku gs400 :((( kurcze nie wiem co mam robic :((((((((((((((

wiec w skrócie...

poczekac 2 miesiące (moze stanieje gs280 chociasz o 200zł) i kupic go na raty i nakręcic wreszcie wakacje :) oraz imprezy + dokupic 512 ramu zeby jako tako przesłac film z kamertki na pc bez wiekszych utrat w klatkach