Teraz jest niedziela, 22 lipca 2018, 11:02

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Lampa doświetlająca do NV-GS280 ? 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Lampa doświetlająca do NV-GS280 ?
Mam pytanie do posiadaczy kamer Panasonic NV-GS280 i ogólnie NV-GS-ów z tej półki. Jakich lamp doświetlających używacie (głównie na stopkę) - może jakieś linki do tych lamp ? Jestem amatorem,ale lubię obraz wolny od szumów i ostry. Bez lampy w pomieszczeniu ciężko o uzyskanie takiego efektu :-(

piątek, 23 marca 2007, 20:54
Stały bywalec
Stały bywalec

Takze jestem ciekawy tego. Panasonic oferuje 2wa modele lamp (tansza i drozsza). Pytanie ile sa one warte bo kasy to sporo za nie chca. Ale moze sa jakies alternatywy do tych kamerek (nv-gs75 - ale to chyba te same lampy dla tych modeli beda).

piątek, 23 marca 2007, 22:47
Stały bywalec
Stały bywalec

Ja powiedzialbym tak:.
Lampy oryginalne od Panasonic to sobie daruj, drogie jak cho***a, a efekty takie same albo i gorsze jak przy innych lampach.
POlecam LINK, wybierz oswietlenia do tego jakis przyzwoity akumulator zelowy, badz zestaw lampka z akumulatorem i wtedy mozna krecic w pomieszczeniach.POlecam szkielka niebieskie podnosza temp. swiatla.

Badz inny linkLINK, bardzo przyzwoity sklep i zetelny a ceny nizsze niz w foton takze jest lampka na kamere ze skrzydelkami i niebieskim szkielkiem + akumulator.

sobota, 24 marca 2007, 14:10
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Polecam Unomata, w Fotonie pod nazwą LX 803 micro DC, albo zestaw: akum., ładowarka i lampa; potrzebujesz mało światła to wsadzasz żarnik 20W,a jak dużo to 100W, do tego możesz dokupić filtr i klapy.

sobota, 24 marca 2007, 22:24
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

http://www.allegro.pl/item171271901_pro ... _nowa.html

Polecam.

PS & AE & LR
D810 + szkła
CMIII + szkła

niedziela, 25 marca 2007, 22:09
Stały bywalec
Stały bywalec