Teraz jest sobota, 21 lipca 2018, 00:32

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 panasonic vdr-d220 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post panasonic vdr-d220
Witam!

z góry zaznaczam, że jestem laikiem i się kompletnie na tym nie znam, wieć jak palnę jakąś gafę, to proszę o litość :D

niedługo wyjeżdżam na wakacje do USA i mam zamiar kupić sobie tam (najlepiej przez e-bay) kamerkę cyfrową no i moje zainteresowanie przykuł Panasonic vdr-d220. W Media Markcie widziałem ją za 1800zł, a w polskich sklepach wysyłkowych zaczyna się od 1400zł. W Stanach jest możliwość kupienia jej za około 200$ i to nową! Co sądzicie o niej? czy to dobry wybór dla kogoś, kto nie za bardzo chce nic kombinować z obróbką zdjęć, a kamerę chce wykorzystywać do filmowania wakacji, imprez, wyjazdów itp.? czy to, że nie ma ona 3ccd to bardzo duża wada? no i czy zoom optyczny 32x jest dobrą rekompensatą za to :) choć domyślam się, że to nie do końca porównywalne. vdr-d310 ma 3ccd, ale jest dwa razy droższa i ma zoom "tylko" 10x. No i jak matryca? wiem, że nie powala, ale czy będzie ona wystarczająca na raczej amatorskie potrzeby? A może macie jakieś inne, godne polecenia kamery? Preferuję raczej te na dvd, choć hdd też nie pogardziłbym, tyle, że to już chyba inna kategoria cenowa..jeżeli chodzi o cenę, to tak z 300-350$ mogę maxymalnie przeznaczyć, ale relacja cena-jakość jest przy tym ważna (wolę tańsze:D) wiem, że to może być trudne, ale chodzi mi w tym momencie o ceny na rynku amerykańskim.

pozdrawiam!

wtorek, 26 czerwca 2007, 19:41
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

1. Zapewne jest to kamera pracująca w systemie NTSC a u nas jest PAL.
2. Jej cena nie zawiera podatku stanowego /w stanie NY ok. 9%/
3. Jeśli to jest wyłącznie sklep internetowy to dojdą koszty przesyłki z ubezpieczeniem /40 - 100 $/. Ja za przesyłkę Sony Z1 zapłaciłem 200 $.
Czas oczekiwania ok. 2 tygodni.
4. Brak gwarancji.

wtorek, 26 czerwca 2007, 20:20
Nowy
Nowy