Teraz jest czwartek, 15 listopada 2018, 13:06

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Jaką kamerkę wybrać 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Jaką kamerkę wybrać
Witam,
mam możliwość zakupu profesjonalnej kamery w USA. Zaczynam pracę w agencji gdzie mam zajmować się robieniem filmów reklamowych. Przyznaję, że jestem amatorem ale szybko się uczę :) Zależy mi na profesjonalnej kamerze której nie będę musiał wymieniać za jakiś czas (np.bo mnie ogranicza). Mogę wybierać pomiędzy tymi dwoma kamerami:

- Sony HVR-Z7U HDV Professional Video Camcorder (http://www.amazon.com/Sony-HVR-Z7U-Prof ... 331&sr=1-5)

- Canon XL-H1A 3CCD HDV High Definition Professional Camcorder with 20x HD Video Zoom Lens (http://www.amazon.com/Canon-XL-H1A-Defi ... 327&sr=1-4)

Przyznaję że zależy mi na tym aby uzyskać jak najlepszy obraz oraz tzw. "obraz filmowy". Czy to możliwe przy pomocy tych kamer? Którą byście wybrali i dlaczego?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

poniedziałek, 9 czerwca 2008, 20:10
Bywalec
Bywalec

Post Re: Jaką kamerkę wybrać
Jeszcze jedno pytanie: Co to znaczy że kamera jest z natywnym nagrywaniem progresywnym?

poniedziałek, 9 czerwca 2008, 20:33
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

cigano napisał(a):
Zależy mi na profesjonalnej kamerze której nie będę musiał wymieniać za jakiś czas (np.bo mnie ogranicza).

:mrgreen: - to się nie uda - zawsze kiedyś kamera zacznie Cię ograniczać, choć przy małym doświadczeniu te kamery mogą mieć dla Ciebie większą wadę: to Ty JĄ będziesz ograniczał - pamiętać należy, że "poważniejsze" kamery są ZNACZNIE (!) trudniejsze... w szerokim tego słowa znaczeniu. Taka kamera WYMAGA od użytkownika; wymaga doświadczenia, umiejętności, kreatywności... ale przede wszystkim doświadczenia.

cigano napisał(a):
Zaczynam pracę w agencji gdzie mam zajmować się robieniem filmów reklamowych. Przyznaję, że jestem amatorem ale szybko się uczę :)