Teraz jest środa, 18 lipca 2018, 20:31

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Pomoc do HV30 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Pomoc do HV30
Witam serdecznie,
Przeglądnąłem wiele tematów, jednak nie znalazłem satysfakcjonującej mnie do końca odpowiedzi. Pewnie wynika to z faktu, ze jestem bardzo początkującym forumowiczem i przyszłym użytkownikiem kamery HD.

Po spędzeniu kilku godzin na tym i innych forach zdecydowałem się na zakup kamery HV30. Mam jednak kilka pytań:

1. czy jest to dobra kamera dla osoby, która nigdy nie bawiła się w obrabianie filmów i nigdy wcześniej nie miała do czynienia z kamerą.

2. w jaki sposób najlepiej przesłać film na dysk komp. (firewire?)

3. Jaki program potrzebuję do prostej obróbki i ewentualnego konwertowanie nagrań?

4. w jaki sposób przesłać komuś 60min film zrobiony HV30 tak żeby mógł go zobaczyć w możliwie najlepszej jakości (czy można go np. po zgraniu na komp, zgrać na płytę DVD?, chyba nie skoro skoro płyta ma tylko 4,7 a film 13 GB)? czy można go jakoś zmniejszyć, czy lepiej wypalić na kilku płytach - mam nadzieję, że nie piszę tu jakiś herezji?

Będę bardzo wdzięczny za w miarę prostą odpowiedź i przepraszam jeżeli w jakiś sposób się powtarzam czego pewnie nie uniknąłem.

Pozdrawiam,
P.

poniedziałek, 15 grudnia 2008, 13:45
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Pomoc do HV30
Ad1. Jest to chyba najlepsza kamera HD dla amatora. Ma sporo ustawień ale sądze że lepiej od razu wypłynąć na głębokie wody :wink: Dasz rade
Ad2. FIREWIRE
Ad3. Sony Vegas Movie studio 9 wersja Platinum. Myśle, że to będzie dobry wybór. Z innych Ulead VideoStudio i Pinacle. W takiej kolejności bym je rozpatrywał. (Co do Vegas-a to może jest jeszcze promocja. Kupując wersje 8 masz darmowy upgrade do 9. Wychodzi taniej)