Teraz jest środa, 14 listopada 2018, 22:10

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Kasety DV a HDV - Kamera Canon HV30 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Kasety DV a HDV - Kamera Canon HV30
Mam pytanie czy nagrywając obraz HDV na Canonie HV30 koniecznościa jest zapis na kasetce HDV czy na zwykłej DV tez takowy obraz sie zapisze? Boza kazdym razem gdy chce zrzucic nagrany niby w HD obraz nie wykrywa urzadzenia a w zwykłym DV bez problemu. Prosze o wyrozumiałosc jestem nowy w temacie kamer. Pozdrawiam

poniedziałek, 22 czerwca 2009, 17:56
Moderator
Moderator

Post Re: Kasety DV a HDV - Kamera Canon HV30
Kasetka HDV niczym pod względem możliwości zapisu nie różni się od kasetki DV. Owszem kasetki różnią się prawdopodobieństwem wystąpienia dropów przy wielokrotnym zapisie, ale nie napis HDV tu decyduje. Ten napis to tylko marketing.
Włącz kamerę w tryb odtwarzania, sprawdx ustawienia menu kamery, uruchom program który potrafi przechwytywać HDV, przechwyć i nie marudź. :wink:

poniedziałek, 22 czerwca 2009, 18:18
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

"Kotin" ma100% racji. Nawet na najtańszej kasetce miniDV nagrasz obrazek w HDV. Reszta to MARKETING. :mrgreen:

poniedziałek, 22 czerwca 2009, 18:35
Nowy
Nowy

Wszystko fajnie tylko ze jak chce zrzucic obraz na Sony Vegas badz na Adobre Premiere to Sony nie wykrywa urzadzenia m,imo ze w Dv bez problemu a Adobe podobnie bez odzewu. Ustawienia odtwarzania mam ustawione na hdv/dv innego nie ma wiec nie robie chyba niczego zle. Słyszałem ze sa problemy z tymi kamerami jezeli chodzi o hdv i zrzucanie . Prosze o pomoc bo jak mowie dopiero zaczynam, gdzie mam pytac jak nie tu?:)))

poniedziałek, 22 czerwca 2009, 20:14
Nowy
Nowy

Adobe Premiere, Sony Vegas...jak na początkującego masz niezłe zaplecze.
Mój początek to Ulead Video Studio..chyba nr 3...więc gratuluję.