Teraz jest niedziela, 18 listopada 2018, 16:53

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
 Czy kupno z Alegro jest dobre? 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Czy kupno z Alegro jest dobre?
Czesc, potrzebuje kamery jakiejs normalnej np. Kamera Sony DCR-VX2000E
Mam nadzieje ze jakośc jest w miarę dobra (do wesel nadaje się?) , tylko mam takie pytanie odnośnie kupna kamery w alegro. Czy jest sens kupowac w tam bez wiekszego strachu oczywiscie używanej kamery? Znam ludzi co kupowali do telewizji uzywane, przez stronę alegro i chodzą im w miarę ok. Nie mam zbytnio kasy, chcę zacząc ten sport, może znacie jakies inne strony z używanym sprzetem?

piątek, 7 sierpnia 2009, 10:52
Moderator
Moderator

Post Re: Czy kupno z Alegro jest dobre?
Trochę dziwne pytanie.
Allegro jest ogólnodostępne. Czemu sądzisz że średnia statystyczna na Allegro - proporcji uczciwi / złodzieje różni się od średniej w reszcie kraju?
Kamery VX - wiem to mimo że jestem amatorem i nie filmuję wesel itp. mają dwie wady:
Obraz w proporcjach 16:9 jest z nich gorszy, niż w 4:3.
Zazwyczaj jako kamery używane zawodowo, mają duży "przebieg".
Wniosek - nie kupuj kamery bez możliwości jej sprawdzenia. Może nawet w serwisie.

piątek, 7 sierpnia 2009, 11:49
Bywalec
Bywalec

Przede wszystkim nie kupuj od nowych użytkowników - bo nigdy nic nie wiadomo. Kamera na swoją cenę ma obrazek ładny, choć już jest to model antyczny. Jeżeli nie jesteś pewien czy kamera jest w porządku należy wysłać ją do serwisu, gdzie sprawdzą stan techniczny i ilość przepracowanych godzin. Ze swojej strony mogę jeszcze Ci polecić zamiast kupować używanej kup nowego Canona HV30 lub 40, Te kamery mają przetworniki na 16:9, a nie jak VX 4:3. Poza tym Canon nagrywa w HD co później może mieć dla Ciebie duże znaczenie. Oczywiście sam musisz podjąć decyzję, my jedynie możemy Ci podpowiedzieć.

Mac Pro 2x3.2GHz Quad-Core Intel Xeon
3 x GTX 285
8 x 1,5TB Raid
16GB OCZ RAM1600MHz
3 x 3090WQXi