Teraz jest środa, 12 grudnia 2018, 14:42

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Kupiłem JVC gr-d20e 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Kupiłem JVC gr-d20e
Chciałem Wass zapytać gdzie i czy można odblokować DV in w kamerce JVC GR-d20E. Może istnieją jakieś strony internetowe, które oferują takowe usługi oczywiście w "normalnych" cenach.
I jeszcze jedno jestem laikem jeżeli chodzi o filmowanie ponieważ to moj pierwszy zakup kamery, dlatego napiszcię parę słow jak najlepiej filmować tzn jakich technik używać - czy automatycznych czy manualnych?
I już ostatnie pytanie czy ogromną wadą tej kamery jest, że nie posiada lampy ?

Przepraszam za lamerskie pytania ale chce się dowiedzieć jak najwięcej :oops:

wtorek, 15 lipca 2003, 14:22
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Sprawdź możliwość odplokowania we wrocławskiej firmie HDP. Niestety adresu nie pamiętam, ale jak wrzucisz na wyszukiwarkę to na pewno będzie.
Co do sposobu pracy. Oczywiście najlepiej jest korzystać z ustawień manualnych. Wymaga to choćby podstaw wiedzy, ale metodą prób i błędów powinieneś w miarę szybko opanować kamerę. Ustawienia automatyczne przydają się w zasadzie tylko wtedy gdy z powodu szybkości akcji nie ma czasu na prawidłowe ustawienie. Choć wraz ze zdobytym doświadczeniem tych sytuacji będziesz miał coraz mniej.
Co do braku lampy w kamerze - w mojej ocenie jest to zbędny gadżet. Można by znaleźć "pola" zastosowań dla tej lampy, ale po pierwsze - zżera energię z akumulatora, po drugie: moc zamontowanego palnika nie jest zapewne zbyt duża, a więć efekt doświetlenia też raczej mizerny.

wtorek, 15 lipca 2003, 16:22
Nowy
Nowy

Dzięki za odpowiedź. Ale w tej chwili jeszcze podobno nie odblokują DVin w JVC GR-D20E ponieważ jest to nowość. Co do filmowania to chyba żeczywiście należy się uczyć metodą prób i błędów wtedy najlepiej poznaje się co i jak.

Ale jeżeli ktoś dowie się, że w jakiejś firmie odblokowują jednak DVin do tek kamery to proszę o kontaky