Teraz jest poniedziałek, 22 października 2018, 22:47

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
 Czy panasonic ag-hmc41 nadaję się na wesela? 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Czy panasonic ag-hmc41 nadaję się na wesela?
Na początku witam wszystkich odwiedzających swiat obrazu! Jestem nowym forumowiczem który "zapalił się" żeby kręcić wesela. Jestem totalnym laikiem jesli chodzi o ten temat ale bardzo zdeterminowanym. Przechodząc do sedna za kilka miesięcy zamierzam kupic kamerę profesjonalną żeby się na niej uczyć techniki filmowania (na początku filmy z wakacji itd) a natępnie za jakiś czas (myślę o wrześniu 2010 albo początku roku 2011) zająć się zarobkową formą filmowania. Czytałem na ten temat bardzo dużo ale nadal wiem że jeszcze dużo na drodze do profesjonalizmu. Kamerka jak mnie interesuje to:
panasonic ag-hmc41 - plusy to cena i rozmiary (avchd, podobno full hd)
jvc gy-hm100 - plusy to rozmiary
panasonic ag-hmc151 - minus cena
sony hdr-ax2000 - minus cena
Najbardziej interesuje mnie ag-hmc41 ze względu na cenę ale nie wiem czy poradzi on sobie na sali weselnej. nie wiem jak z montażem avchd.
Zapraszam i dziękuję za pomoc

środa, 24 marca 2010, 14:14
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Czy panasonic ag-hmc41 nadaję się na wesela?
Jedyna Kamera do wesel z tych wymienionych to hmc 151.Jak cie nie stać to lepiej zostaw tę robote innym.Hmc 41 -totalna masakra ,no chyba że będziesz filmował wszystko na dworze. :D

środa, 24 marca 2010, 21:23
Bywalec
Bywalec