Teraz jest piątek, 19 października 2018, 06:49

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 jaką kamere cyfrową kupić ? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post jaką kamere cyfrową kupić ?
Witam.
Mam do Was ogromną prośbę. Jestem laikiem , jeżeli chodzi o ten sprzęt. Chciałbym kupić w miarę dobrą kamerę, jak na amatora przystało :)
Chcę póki co uzyć tej kamery na wakacjach
, a później będzie slużyła do uzytku domowego. Chciałbym pstryknąc tez nią kilka fotek, ale nie jest to bardzo konieczne.
Nie mogę się zdecydować czy kupic z dyskiem twardym, na karty , czy mieszane. Oraz czy hd czy full hd.
Niestety po kilku dniach spędzonych na różnych forach, mam totalny metlik w głowie. Zdarzaja się sprzeczne opinie, co do róznych parametrów ( np . hd i full HD; bezpieczeństwo danych na karcie i dysku itp. )
Dosyc istony jest dla mnie czas trzymania baterii, aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że muszę od razu kupić baterię zapasową ( jak wspomniałem chodzi o wakacje )

Generalnie zeby nie przynudzać - Mam kilka typów:

Sony:
HDR-CX115E - 400 F. w PcWorld
HDR-CX106 (8 gb) - 270 F. w PcWorld

Panasonic:
HDC-TM10 (8gb) - 380 F. w PcWorld
HDC-SD10 - 300 F. w PcWorld

JVC:
GZ-HM200NEZ - 400 F. w Argos
GZ-HM300SEU - 350 F. w PcWorld
GZ-HD500SEU - 400 F. w PcWorld

Ceny podane są funtach, a reszta to nazwy sklepów. www.argos.co.uk , www.pcworld.co.uk

Poza tymi modelami, które wydaja mi sie najlepsze zastanawiałem się również nad takimi:

CANON:Legria FS37
LEGRIA FS200
Sony: DCR-SX53E
DCR-SX73E
DCR-SX30E
DCR-SX33E
DCR-SR58E
DCR-SR78E
JVC: GZ-MG750BEU
MG645
GZ-MG620SEK
GZ-MS250BEU

Odrzuciłem tę resztę, aczkolwiek podaję je ze wzgledu na to, że może są one równie dobre jak te powyżej, a ceny na pewno niższe:)
Jeżeli ktoś z Was miał czas, to wszystkie te kamery znalazłem w tych dwóch sklepach.

Bardzo proszę, abyście mi napisali, którą polecacie i dlaczego.
Z góry dziekuję.

piątek, 9 kwietnia 2010, 06:57
Moderator
Moderator

Post Re: jaką kamere cyfrową kupić ?