Teraz jest wtorek, 17 lipca 2018, 01:39




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Awaria kamery Panasonic HMC151 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 8 stycznia 2004, 23:02
Posty: 611
Lokalizacja: Warszawa
Post Awaria kamery Panasonic HMC151
Witam.
Stało się, wczoraj podczas filmowania przed weselem w domu państwa młodych kamera mi PADŁA :( , jestem zszokowany tą sprawą bo wygląda na to, że to pierwszy przypadek tak poważnej awarii i chyba jedyny o jakim wogule słyszałem, ale do rzeczy.

Przyjechałem pod dom młodej pary, zrobiłem kilka ujęć, potem w środku mieszkania też kilka ujęć i wyłączyłem kamerę, niestety na błogosławieństwo kamera już nie wstała, po przełączeniu w pozycję ON cisza i nagle zapalają się wszystkie diody w kamerze, zaczynają jednocześnie migać! powtarzam OFF/ON kilka razy ale sprawa jest jeszcze dziwniejsza bo nawet po wyłączeniu w pozycję OFF diody nadal migają, wyjmuje baterię i wkładam ale sytuacja się powtarza, myślę sobie że to wina baterii i zmieniam na drugą ale niestety efekt jest ten sam, kamera padła :(
Dodał że żadnych objawów nie zaobserwowałem , żadnych komunikatów nie wyświetlała, normalnie po wyłączeniu już nie odpaliła. Używam oryginalnych baterii. Po włączeniu kamery wszystko wygląda a raczej słychać na poprawne działanie, słychać przesunięcie obiektywu i załączenie stabilizacji, lekkie puknięcie, diody zapalają się po 4-5 sekundach od załączenie kamery.

Mam problem i mam prośbę, z uwagi że mam 3 letni okres gwarancyjny jak wygląda procedura jej realizacji, kamerę kupiłem w Beiks Warszawa, czy z nimi mam to załatwiać, oczywiście kamere zarejestrowałem na stronie Panasonica , słyszałem że serwis jest w Niemczech, a może ktoś z Was Panowie może mi pomóc w ogarnięciu tego problemu, chociaż nakierować co robić, przyznam że jest to dla mnie poważny problem bo większość umów jakie podpisałem jest na zapis HD, także czas jest dla mnie najważniejszy.
Pozdrawiam.

_________________
Panasonic AG-DVC30, Panasonic HMC151e x2 kiedyś........obecnie Panasonic HC-X1i Panasonic GH5


niedziela, 8 sierpnia 2010, 11:05
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: piątek, 2 stycznia 2009, 20:27
Posty: 31
Lokalizacja: Inowrocław
Post Re: Awaria kamery Panasonic HMC151
Witam też mam tę kamerę. A co z kartą pamięci? Może to jej błąd? Sprawdzałeś z inną?


niedziela, 8 sierpnia 2010, 18:40
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: czwartek, 12 lutego 2009, 22:42
Posty: 66
Post Re: Awaria kamery Panasonic HMC151
Jeśli masz 3 letnią gwarancje Panasonika to jest tam podane: 5 DAY TURNAROUND przynajmniej ja mam taka gwarancję, więc jutro do serwisu na 5 dni. POWODZENIA !!!


niedziela, 8 sierpnia 2010, 20:28
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 8 stycznia 2004, 23:02
Posty: 611
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: Awaria kamery Panasonic HMC151
Tak, tylko czy polski serwis respektuje taką gwarancję?
Napisałem do serwisu w Niemczech w Winsbaden, tam podobno faktycznie łącznie z wysłaniem i odebraniem trwa to 7 dni.
Zauważyłem jeszcze jedną dziwną rzecz z kamerą, po włączeniu kamery nadal diody sie zapalają i migają ale działa zoom, poza tym w obu wizjerach ciemno.

_________________
Panasonic AG-DVC30, Panasonic HMC151e x2 kiedyś........obecnie Panasonic HC-X1i Panasonic GH5


niedziela, 8 sierpnia 2010, 22:07
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: poniedziałek, 23 stycznia 2006, 15:20
Posty: 2016
Post Re: Awaria kamery Panasonic HMC151
pawelvideo napisał(a):
Tak, tylko czy polski serwis respektuje taką gwarancję?

Tylko niemiecki serwis się tym zajmuje. Kilka razy bylo już o tym pisane.


poniedziałek, 9 sierpnia 2010, 15:59
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 8 stycznia 2004, 23:02
Posty: 611
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: Awaria kamery Panasonic HMC151
A więc tak.
Beiks wypiął się na mnie, nikt pojęcia niema jak realizować gwarancję, jaka jest procedura. Kupiłem u nich dwie kamery HMC151, wydałem prawie 30tyś zł i punkt sprzedaży Beiks zbywa mnie nie wiedzą w tym temacie, zadzwoniłem do Panasonic Polska ale tam wysyłają mnie do Anglii bo tylko tam jest serwis tych kamer, paranoja. Dodzwoniłem się do EuroCori i muszę przyznać że dopiero tam kompetentny człowiek opisał mi całą procedurę realizacji gwarancji, mam tylko jeden zajebisty problem, muszę się zalogować na stronie http://cerc.panasonic-broadcast.com/CERC/default.asp
Skąd mam wziąć numer klienta i hasło? mój meil jest rozpoznawany przez system ale po kliknięciu o przypomnieniu hasła i nr. klienta nic mi na skrzynkę nie przychodzi, mam prośbę do użytkowników kamery HMC151 którzy zarejestrowali sie w programie 3-letnim gwarancji, czy moglibyście sprawdzić czy po wpisaniu swojego meila przychodzi wam na skrzynkę hasło i nr. klienta?
Ja kliknąłem już chyba z 300 razy i ciągle nic na skrzynkę mi nie przychodzi, jak rejestrowałem kamerę podałem meila onet i chyba to był największy bład jaki zrobiłem, czyżby onet odrzucał meile?

Ps.
Wczoraj na dosłownie minute kamera odpaliła i wszystko działało normalnie, nagle wyświetlił się SYSTEM ERROR E-03 i kamera zdechła.

_________________
Panasonic AG-DVC30, Panasonic HMC151e x2 kiedyś........obecnie Panasonic HC-X1i Panasonic GH5


poniedziałek, 9 sierpnia 2010, 21:03
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: poniedziałek, 7 grudnia 2009, 11:47
Posty: 80
Post Re: Awaria kamery Panasonic HMC151
Ale to nic trudnego po prostu zakładasz nowe konto. Podajesz service pack number oraz premium pack number. To powinieneś mieć na karcie gwarancyjnej kamery. Wtedy kamera wraca po 5 dniach roboczych. Osobiście sprawdziłem to działa. Jak nie masz to pozostaje Ci tylko polski serwis. Gwarancję masz prawo zrealizować w Beiksie jak i w Eurocori.


poniedziałek, 9 sierpnia 2010, 21:27
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: sobota, 11 czerwca 2005, 22:10
Posty: 52
Post Re: Awaria kamery Panasonic HMC151
Może nie bardzo w temacie - ale nie ma jak serwis Sony. Ostatnio korzystałem z niego 2 lata temu - oczywiście też nie miałem zapamiętanych L.i P. - i się dało. Sprzęt wysłany do W-wy (28 zł) - w ciągu 8 dni wrócił z ??chyba Anglii kurierem.
A jak masz pocztę - przejrzyj spam - te rzeczy często tam trafiają:(
Szczerze - powodzenia w dalszych bojach!!


poniedziałek, 9 sierpnia 2010, 21:35
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 8 stycznia 2004, 23:02
Posty: 611
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: Awaria kamery Panasonic HMC151
voyager napisał(a):
Ale to nic trudnego po prostu zakładasz nowe konto. Podajesz service pack number oraz premium pack number. To powinieneś mieć na karcie gwarancyjnej kamery. Wtedy kamera wraca po 5 dniach roboczych. Osobiście sprawdziłem to działa. Jak nie masz to pozostaje Ci tylko polski serwis. Gwarancję masz prawo zrealizować w Beiksie jak i w Eurocori.


Nic podobnego niemozna założyć drugiego konta bo system wyrzuca mi błąd, Service Pack number invalid. Jutro wysyłam do EuroCori.

_________________
Panasonic AG-DVC30, Panasonic HMC151e x2 kiedyś........obecnie Panasonic HC-X1i Panasonic GH5


poniedziałek, 9 sierpnia 2010, 21:35
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 8 stycznia 2004, 23:02
Posty: 611
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: Awaria kamery Panasonic HMC151
Uwaga ważna sprawa!
Każdy z użytkowników HMC151 który zarejestrował się do systemu Panasonik i skorzystał z 3 letniej gwarancji może mieć problem.
Problem będzie wtedy jeśli podał przy rejestracji adres meilowy onetu z domeną op.pl. (sprawdzone), ale myślę że każda z onetu będzie problemem)
Jeśli nie posiadasz nr klienta i hasła nie zalogujesz się na stronie:
http://cerc.panasonic-broadcast.com/cerc/DEFAULT.ASP

wpisując meil aby system przypomniał Ci twoje dane do logowania możesz być rozczarowany, nic na skrzynkę Ci nie przyjdzie, oczywiście meil jest widziany poprawnie w systemie. Krótko mówiąc masz martwą gwarancję. Polecam sprawdzić.

Od dwóch dni interweniuje u Panasonic o przyznanie nowych numerów Servis Pack i Premium Pack Code, rozmowy trwają i chyba idą dobrym torem, muszę po prostu ponownie się zarejestrować z nowymi numerami.
Serwis Panasonika Eurocori z Krakowa doskonale zna problem, interweniował już w onet o nie blokowanie meili z panasonik ale bez skutecznie.
Teraz wiem dlaczego nie dostałem numerów do Ediusa Neo 2 booster. Bo tak naprawdę nigdy nie dostałem meila z Panasonik.
Również złożyłem reklamację do Onet ale nie wiele zdziałam, jak groch o ścianę.
Jutro będę rozmawiał bezpośrednio z człowiekiem od Panasonic na Polskę, mam nadzieje że się uda.
Tymczasem obie nowe kamery nie mają ważnej gwarancji.

_________________
Panasonic AG-DVC30, Panasonic HMC151e x2 kiedyś........obecnie Panasonic HC-X1i Panasonic GH5


wtorek, 10 sierpnia 2010, 18:44
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: poniedziałek, 7 grudnia 2009, 11:47
Posty: 80
Post Re: Awaria kamery Panasonic HMC151
No właśnie dziwne to bo ja nie miałem żadnych problemów aby się zalogować. Mnie też czeka mała regulacja w Wiesbaden


wtorek, 10 sierpnia 2010, 20:49
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: poniedziałek, 23 stycznia 2006, 15:20
Posty: 2016
Post Re: Awaria kamery Panasonic HMC151
Spytam się w tym wątku: "Też tak macie, że wizjer i ekranik róznią się temp. barwy? U mnie obraz w wizjerze ma zielonkawy zafarb, przez co wydaje się cieplejszy niż na ekraniku, a wiadomo jak to jest "pomocne" przy balansie bieli."


wtorek, 10 sierpnia 2010, 20:58
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: środa, 2 grudnia 2009, 21:31
Posty: 148
Post Re: Awaria kamery Panasonic HMC151
U mnie też wizjer nieco cieplejszy i chyba bardziej rzeczywisty.


wtorek, 10 sierpnia 2010, 21:22
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 8 stycznia 2004, 23:02
Posty: 611
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: Awaria kamery Panasonic HMC151
Udało się :wink: Zdobyłem nr. klienta i już kurier zamówiony.
Niestety tylko pomoc bardzo kompetentnej osoby z Panasonic Broadcast Support, pomógł mi zdobyć nr. klienta. Obecnie serwis Panasonica który obsługuje 3-letni program gwarancyjny znajduje sie w
Panasonic Manufacturing (UK) Ltd
Wharfedale Road
Pentwyn
Cardiff CF23 7XB
United Kingdom.
Także tam zostają wysyłane wszystkie kamery.

_________________
Panasonic AG-DVC30, Panasonic HMC151e x2 kiedyś........obecnie Panasonic HC-X1i Panasonic GH5


środa, 11 sierpnia 2010, 19:48
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: czwartek, 12 lutego 2009, 22:42
Posty: 66
Post Re: Awaria kamery Panasonic HMC151
Trzymam kciuki za szybką naprawą pawelvideo,
kupując kamerę brałem pod uwagę właśnie 3-letnią gwarancję i ten 5-cio dniowy serwis (po przejściach z różnymi serwisami) nawet z kurierem zagranicznym mam nadzieję, że zmieszczą się w 14dniach.
Właśnie naprawiałem obiektyw Canona klasy profesjonalnej i odebrałem dzisiaj po przeszło dwumiesięcznej (!!!) naprawie w serwisie autoryzowanym w Warszawie!
Ciekawa sprawa z Beiksem, że umywają ręce, ale my jako klienci docenimy to odpowiednio!!!!.
Swoją 151 kupiłem w Eurocori i ta firma wygląda naprawdę solidnie.


piątek, 13 sierpnia 2010, 16:07
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL