Teraz jest sobota, 15 grudnia 2018, 02:12




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 SONY HDR FX1000e błysk fleszy. 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Dołączył: czwartek, 8 kwietnia 2010, 17:51
Posty: 3
Post SONY HDR FX1000e błysk fleszy.
Witam wszystkich mam jak sądzę mały problem. Posiadam kamerkę fx 1000e. używam jej głownie do kręcenia wesel. Ogólnie kamera sprawuje się znakomicie. Problem jest w tym że w błyskach fleszy aparatów fotograficznych na materiale pojawiają się poziome linie które to w trakcie oglądania powodują niemiłe wrażenie jakby to film sie urywał. Proszę Was o podpowiedzi w jaki sposób można by było chociażby częściowo ograniczyć tą niedogodność. Z tego co się oriętowałem to jest to problem przetwornika CMOS. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.


piątek, 13 sierpnia 2010, 14:05
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 10 sierpnia 2005, 22:37
Posty: 603
Post Re: SONY HDR FX1000e błysk fleszy.
search.php?keywords=rolling+shutter&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj


piątek, 13 sierpnia 2010, 14:10
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 2 lutego 2005, 23:40
Posty: 1160
Post Re: SONY HDR FX1000e błysk fleszy.
nie chyba az tak zle
nakreciłem mnostwo wesel, i jakos tragedii nie ma. zadna reklamacja nie wpłyneła z tego powodu.


piątek, 13 sierpnia 2010, 15:54
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 10 sierpnia 2005, 22:37
Posty: 603
Post Re: SONY HDR FX1000e błysk fleszy.
ja też nie miałem żadnej uwagi do tego problemu


piątek, 13 sierpnia 2010, 16:22
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 10 lutego 2010, 16:30
Posty: 371
Post Re: SONY HDR FX1000e błysk fleszy.
Popros fotografa jak ma jasne szklo zeby skonczyl strzelac piorunami i robic z siebie idioty.
Widzialem juz takich co maja szklo 1.4 i jak oni to mowia doswietlaja plan dzieki lampom :lol:
W istocie rzeczy wychodzi przepal.
Jak ktos jest inteligentny i umie wykorzystac sytuacje majac 1.4 to wystarczy mu oswietlenie zastane gdy filmowiec swieci lampami na statywach i nie bedzie sie popisywal jakie to on stroby wali.
No chyba ze cie nie lubia i te strzaly w ciebie sa kierowane :wink:

_________________
intel q9550,RAM 2x2GB DDR2,windows xp home edition,grafika Gforce 9500 GT 1GB DDR2.


piątek, 13 sierpnia 2010, 18:32
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 2 lutego 2005, 23:40
Posty: 1160
Post Re: SONY HDR FX1000e błysk fleszy.
tak tylko ze problem nie jest wynajetego fotografa bo teraz kazda rodzina jak idzie na wesele to ma aparat i robi zdjecia. ale bez przesady obraz nie jest tragiczny ani nawet zły. Kazdy sie przyzwyczaił do ccd bo były od zawsze. teraz sa cmos-y i tak zostanie.
a jakby było odwrotnie ze najpeirw byłby cmos a teraz ccd to tez by było zle ze cały obrazek jest doswietlony a nie tylko fragment.
fakt jest taki ze kamery z cmosami nie bardzo mozna wykorzystac przy swiatłach strobo bo wychodzi kiszka.
ja bynajmniej zadnego efektu kawasaki ani kładzenia sie pionów nie widze tak jak to pokazuja inni. Moze mam cos ze wzrokiem :lol:


piątek, 13 sierpnia 2010, 19:06
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 10 lutego 2010, 16:30
Posty: 371
Post Re: SONY HDR FX1000e błysk fleszy.
Coz,wszystko zalezy od predkosci klatki a ta z kolei zalezy kazdy wie od czego.
Nikt nie jest cudotworca i warunki zastane roznia sie na kazdej imprezie.
Jak czasem cos blysnie to chyba kazdy widzi i wie dlaczego.Nawet przy strobo mozna uzyskac fajny efekt a ludzie bawiacy sie na imprezie beda wiedzieli co jest grane ogladajac pozniej film.
To jest tak,jak pokazujesz czyjes wesele obcej osobie to ona nie oglada z wielkim zaciekawieniem kazdego szczegolu poniewaz wie ze tam jej nie ma,z kolei zainteresowana osoba zwraca raczej uwage na akcje, dlatego jakosc obrazu jesli nie jest tragiczna to wszystko w danym momencie zalatwi akcja w tym filmie.Nasuwajacy sie wniosek jest prosty,warto poswiecic czas na fajny montaz bo w tym tkwi wieksza czesc magii kina a nie tylko ciac na szybkiego zeby opchnac.

_________________
intel q9550,RAM 2x2GB DDR2,windows xp home edition,grafika Gforce 9500 GT 1GB DDR2.


poniedziałek, 16 sierpnia 2010, 04:34
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL