Teraz jest piątek, 16 listopada 2018, 12:32

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Panasonic nv gs 17 problem 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Panasonic nv gs 17 problem
Witam serdecznie.To mój pierwszy post na tym forum i nie ukrywam że zarejstrowałem sie tu szukając pomocy .Otóz z niewiedzy uszkodzonym kablem firewire , uszkodziłem sobie tez gniazdo mini firewire w kamerze .Same gniazda znalazłem ale nie znalazłem nikogo kto by mi to wymienił a serwis w poznaniu woła 290 pln co totalnie ie nie opłaca .Zaznaczam ze jestem amatorem w filmowaniu i nie mam wielkich wymagań odnosnie jakosci .Szukając wyjścia znalazłem adapter dvr na usb , który to według opisu pomoże zgrywac zawartośc kaset na kompa po wyjsciach analogowych które to mam w mojej kamerze .I tu moja prosba o rade czy uzywając tego cuda z allegro za powiedzmy 40 pln zgram w wmiare znosnej jakosci na dysk filmy takie typowe rodzinne filmiki uzywajac laptopa z dwurdzeniowym prockiem ramem 2 g grafika zintegrowana i dyskiem 250 gb .Bardzo prosze nie odsyłajcie mnie do szukajki bo juz od dwóch dni szukam i nie wiele wiecej wiem niz na poczatku .Podpowiedzcie mi czy da to jakotako rade a może ktoś zna w miare tani zakład gdzie wymienia mi gniazdo .Z góry dziekuje i pozdrawiam

wtorek, 25 stycznia 2011, 20:19
Stały bywalec
Stały bywalec

Post Re: Panasonic nv gs 17 problem
bulinek napisał(a):
...uszkodzonym kablem firewire, uszkodziłem sobie tez gniazdo mini firewire w kamerze...

hi
co to za uszkodzenie? zniszczyles mechanicznie? jezeli nie popalilo nic na plycie to sama wymiana gniazda moze zajac sie "kazdy" elektronik. mysle ze nie bedziesz mial problemu ze znalezieniem tanszego serwisu.
widzialem material zgrany przez taki graber na usb. szkoda kasy na taki wynalazek zwlaszcza ze masz material DV, a gs17 wcale zle nie nagrywa.

pozdr
viwaldi

wtorek, 25 stycznia 2011, 21:07
Bywalec
Bywalec